Dat dus. Ik heb meerdere horloges dus dat is het probleem niet.
Duik Leguaan, kan gewoon
Mijn max is tot op heden 190 voor een echte band. Ik vind deze erg goed passen bij het horloge. Maar… er komt ooit een dag dat ‘ie vervangen moet worden. Dure hobby…
Dus, bij twijfel: doen!
Datzelfde kunnen we onszelf natuurlijk vragen over de duizenden euro’s die wij met z’n allen op tafel leggen voor deze mooie uurwerkjes die eigenlijk weinig functionele noodzaak voor ons hebben (spreek ik even voor mezelf).
Als het bandje nou net zo duur was als het horloge had ik mijn bedenkingen erbij gehad. Maar het gaat hier om een prachtige Seamaster waar deze band, naar mijn inziens, ongekend goed bij past
Dan zou ik het inderdaad overwegen; als je jaren plezier van die band kunt hebben ben je die 350 allang vergeten voordat het eind van de levensduur in zicht komt.
Dat bedoel ik, als ik zo veel geld zou besteden dan moet het perfect zijn.
En hoewel in verhouding is en blijft het een idioot bedrag voor een bandje
Kopen!
Dat.
Neuh.
Maarreh, bestel 'm over een maandje nou maar gewoon, want we weten allemaal dat je het wilt, en dat het geen ene reet uitmaakt wat wij zouden doen, er van vinden of wat onze max grens voor een bandje is.
Even los van of lizzard wel of niet bij een duiker past: wat een ontzettend mooie band!!!
Eensch
Oooooe ja dies lekker
Hahaha
Duidelijk
Horloges zijn (te) duur en daarmee worden bandjes dat ook. Net zoals dat je bij het BMW servicecentrum ook meer betaald voor een onderhoudsbeurt dan voor je Volkswagen Polo bij de lokale garage. Daarom voor mij voorlopig geen dure horloges of auto’s
Fake news😉
Ik ken het probleem. Zelf zit ik al een tijd aan te hikken tegen een groene horlogeband voor de Maurice Lacroix PT6188.
Ik wil hem echt, maar ik kan me er niet toe zetten gezien de prijs… Weet er iemand toevallig of er voor deze ‘aansluiting’ een alternatief is?
Pff, een oneven maat en dan ook nog met passende aansluiting? Zullen we het nog maar even niet over de kleur hebben.
Ik wens je succes met de zoektocht maar ik vrees met grote vrezen
Inderdaad, voor €350,- pak ik alleen de kaasschaaf maar daar heb je nog geen band mee
Ik ben eigenlijk ook nog vergeten erbij te zetten dat de prijs zonder 19% BTW is. Die komt er nog overheen😳
Ik denk dat ik toch ga afhaken en naar wat anders op zoek ga….