Had ook deze maar valt dan af.
Verder
Maar eigenlijk wil je dit
De Nodus is hierbij veruit de favoriet😃
Daar is niks mis mee. Iedereen gunt je dat je uiteindelijk happy bent met je keuze
Wellicht een: Glycine airman GMT
Was reeds genoemd zie ik
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Nooit verlegen tot het uitspreken van een duidelijke mening, beter word het niet!
Ik denk dat jij niet blij gaat worden van een Nodus.
Volgens mij is budget oprekken in jou geval echt van toepassing.
Een Bulova?
Ik vind dit wel een hele leuke zoektocht eigenlijk. Juist leuk als mensen een brede zoekopdracht eruit gooien en actief reageren op hun eigen thread.
Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen! De druk is hoog😜
Kritisch zijn is niet erg. Je kunt beter te kritisch zijn dan domweg iets kopen omdat het je aangesmeerd wordt. Voor een gmt binnen jouw vereisten is er denk ik al wel heel veel opgenoemd, maar is het “budget oprekken” verhaal wellicht een idee indien je echt een heel specifiek horloge zoekt. En anders is het toch op 1 of andere manier water bij de wijn doen denk ik.
Ik heb het volgende voor je op een rijtje;
Maen valt qua wat je zoekt bij jou het best om de smaak denk ik. Er staan meer modellen op de website.
Ik ben een fervent lezer van HF. Echter geen poster (dus misschien moet ik maar eens een “even voorstellen” topic schrijven). Jouw reactie op de Hamilton maakte dat ik me gedwongen voelde mijn allereerste reactie te geven .
Ik heb namelijk ook altijd een niet te verklaren afwezigheid van klik bij Hamilton gevoeld. Tot ik op een goede dag op vakantie met mijn kinderen door Florence liep en de 38mm Murph in een etalage zag liggen. Gefascineerd door de link met de film, ben ik eens naar binnen gelopen om te passen, denkend dat ik toch nooit de klik zou voelen en dan kon ik dat definitief achter me laten.
En toen zat dat ding om mijn pols. Perfectie! De afwerking, het formaat, de stoere vibe van een field watch, maar toch ook prima als dresser door zijn leren band. Sindsdien een van mijn meest gedragen horloges. Kortom: pas eens een Hamilton en oordeel opnieuw
De wijze waarop je je mening weer eens etaleert toont, wederom, aan dat je de uitspraak “leven en laten leven”, maar moeilijk kunt praktiseren.
Je verbindt twee zaken aan elkaar, terwijl deze prima los van elkaar kunnen staan. Dat ik kritisch ben, in welke vorm dan ook, bij aanschaf van een nieuw horloge en mijzelf daar van bewust ben, doet niets af aan het feit dat ik dan input mag vragen aan medeliehebbers om zodoende mijn horizon te verbreden.
Dat je je geroepen voelt om op deze manier te reageren en daarbij ook nog een sneer te maken met betrekking tot het budget, laat duidelijk zien dat je graag afbrekend, in plaats van opbouwend bezig ben.
Gezien de vele -leuke- reacties, alsmede, inhoudelijke blijkt ook duidelijk dat je mening niet iedereen is toegedaan. Spaar jezelf dan ook de moeite om wederom te reageren op deze post en het aandragen van opties; degene binnen HF die wel graag opbouwend bezig zijn, doen dan de rest.
Hele mooie optie, maar het terugkerende probleem van de twee pushers/kronen. Leuk dat je meedenkt😃
Dit horloge heb ik overwogen, echter oogt deze te “dik/groots” voor mij en valt daarom af. Eveneens bedankt voor het meedenken!
Bulova is, ten onrechte, al vanaf het begin van de horlogehobby een blinde vlek op mijn radar geweest. Ik ga mij hier alsnog eens in verdiepen, wellicht zit er een leuke optie tussen.
Ik heb enkele Mido-modellen gehad in het verleden en ben gecharmeerd van het merk en de line up. Echter ben ik nu op zoek naar iets buiten dit merk, aangezien ik dit al tweemaal in mijn bezit heb gehad. Ook jij, bedankt voor het meedenken; leuke optie!