voor mijn dochter zoek ik een betaalbaar en niet al te fors horloge met panda dial. De beslissende maat is de lug breedte van 18 mm (want ze heeft het bandje voor onderstaand fashion statement al klaarliggen). Iemand iets netjes liggen van Sugess wellicht? Budget < 200
ja, zoiets dus. Mocht iemand op HF er een hebben liggen, dan heeft dat de voorkeur boven bestellen in China
Ik moest direct aan Dan Henry denken… de 1964.
Gebruikt rond de 200. Maar niet zo vaak aangeboden denk ik.
Voor de sfeer een foto van mijn Evil Panda 1964.
dat is ook een goeie. 36 mm white panda (mooi dames maatje) en dan in combinatie met 18 mm bandje.
In het metaal is de klassieker echt leuk voor het geld. 38mm, 18mm lugs. Helaas is hun panda 40mm en 20mm lugs.
dat zeker, maar wijkt helaas teveel af (van de zoekopdracht die ik heb aangenomen )
De dollar is laag…
1964 Gran Turismo Chronograph | Dan Henry Vintage Watches 1964 Gran Turismo Chronograph | Dan Henry Vintage Watches
Goeie. Let wel op dat de 38mm versie 19mm lugs heeft.
Goedemiddag Hans
Deze LIP chrono mag voor € 150,- ex. verzenden wel naar je dochter:
18 mm lug-to-lug, kast 38 mm, quartz
Hoor graag van je.
Groet,
Huibert
Mooie dochter.
Die is toch wel meer waard!
Ik denk alleen niet dat zijn dochter Nina Rindt is.
er is hier een voorkeur voor een witte wijzerplaat, dus ik kijk nog even wat er zo gesuggereerd wordt. Mocht dat niets opleveren dan kom ik er rechtstreeks bij je op terug.
zo is het. wat ook een weggever is, is dat zij al een dergelijk horloge draagt, maar blijkbaar spreekt de dame in kwestie diverse forumleden zodanig aan, dat dat detail over het hoofd gezien wordt
Dan moet ik ook conform HF traditie voorstellen om het budget iets op te rekken en deze te nemen:
Deze een kanshebber?
Lotus heeft aardig wat panda’s onder de 200.
ja, dat is het echte werk. prachtig, (maar toch net iets te gortig in een eerste poging om het enthousiasme voor een hobby over te dragen).
Lol moest de prijs even opzoeken…iets oprekken
Net even met mijn dochter de opties doorgenomen. Voorlopige favoriet is de Dan Henry 1964 36 mm white panda. Als dat uiteindelijk niet lukt, dan weten we ik de heren met individueel aanbod te vinden.