Was er niet een GS met volledig geborstelde kast? Ik kan me herinneren dat er zo eentje was.
Ik heb er nog nooit eentje in handen gehad zonder gepolijste facetten. Maar, waarom zou je dat in godsnaam willen? Volledig geborstelde kasten zijn skeer. Niet zo skeer als gezandstraalde kasten, maar toch.
Ok ok
waarschijnlijk herinner ik me het verkeerd. Misschien was het wel de SBGA op een bandje
Niet volledig geborsteld. Wel ‘toolish’ sbgn003, sbgv247. Van die referentie nr’s zijn meerdere eindcijfers voor verschillende kleuren wijzerplaten.
En deze is ook natuurlijk, van @FRANS3
Beetje off-topic, maar weet iemand waar ik vergelijkbare straps zou kunnen kopen? Zou denk ik heel mooi staan op een Explorer voor de vakantie.
Een SBGX op rubber of nato? Dat lijkt mij niets.
De ranger op rubber of nato? Ja!
Daarnaast draagt de bijgeleverde stalen band van de ranger veel prettiger en de sluiting is oneindig veel beter.
Als antwoord op je vraag voor alleskunner had ik de Sinn 856 UTC gegeven, omdat die zo aansloot bij jouw opgegeven lastenboek.
Ik draag die ook al jaren (85% van de tijd denk ik) in roulatie met GShock en een meer geklede horloges (Omega SMP 300M en een Grand Seiko).
Begrijp mijn verbazing als ik merk dat je dan eerder gaat voor een Grand Seiko die sterk aanleunt bij mijn horloge dat ik als gekleed beschouw.
Die Sinn staat dichter bij de Ranger, door de opbouw en leesbaarheid van de dial, maar heeft een harder afgewerkte kast, een vochtabsorberend patroon dat verkleurd om je te waarschuwen als er vocht in de kast raakt.
Ik weet niet of de Ranger afgeschermd is tegen onderdruk of magnetische velden.
Ik begrijp wel dat de naam Tudor meer bekendheid geniet en dat het gangwerk hogere autonomie biedt. Mijn ETA loopt nu wel 0,5 sec/dag voor dus dat is niet min.
De Ranger zal volgens mij ook wel boven de 2500 euro kosten dacht ik zo.
Die was niet volledig gebrushed. De zijkant van de middenkast, de voorkant van de lugs, en de bezel waren gepolijst.
Ik kan het weten. Ik had er eentje. Ding was een ellende, omdat je ieder pikkie op de gebrushte delen zag. Veel mensen beseffen niet dat een gepolijst deel veel meer krassen kan hebben voordat het lelijk wordt.
Dat is dan ook geen alleskunner meer, want als je dat ding aandoet in ieder scenario waar geen zwembad of strand bij betrokken is slaat het als een lul op een drumstel.
Een SBGX op staal kan rustig mee naar het strand, terwijl je de Ranger op NATO niet naar het werk aan doet.
True ! Ben al wat verder aan het zoeken heb je nog een pmetje gestuurd!
Heel mooi deze
20mm, 21mm or 22mm Strong Texture Woven Nylon Military Grey Watch Stra - Strapcode Zoiets?
Je kan zoeken naar nylon textured straps of woven straps.
En op je explorer, misschien wat mooiere kwaliteit vinden dan die van strapcode. Ook de sluiting is niet zo heel bijzonder. Maar er is vast iets moois te vinden !
Ik denk dat ik eruit ben: het moet de Tudor Ranger worden. Alleen, nu komt t… na 4 jaar nog steeds trustlevel 1: ik kan geen zoekertje plaatsen . Dus: ben of ken jij iemand met een Ranger in super goede staat (en die er vanaf wil), let me know! Dank
Nu!
Er staat een ranger in het blauwe.