Gezocht; dikke, smart casual duiker (denk ik)

Dan heeft mijn voorkeur de SMPC, nog goedkoper uit ook. ;)[quote=“Patrick2, post:37, topic:103490, full:true”]
Waar kan je deze kopen in de prijsrange die de topicstarter aangeeft ?
[/quote]

Interessante vraag. :slight_smile:

Ik voel niets gloeien, helaas.

Dan wordt het toch deze ben ik bang :wink:

3 likes

yup en dat wist Siedo ook toen hij dit topic aanmaakte, toch Siedo? :wink:

3 likes

Motor kopen, en die obligate duiker laten zitten.

Het lijkt er opdat je gewoon “iets” wilt kopen, en dat lijkt mij de antithesis van kieskeurig.

Als je geen motor koopt, los dan gewoon 1500 extra af op je hypotheek, of ga een weekend naar Kotor.

1 like

Wat een verstandige alternatieven :clap:

Toch werkt het extra aflossen op je hypotheek (hoe verstandig ook) niet goed tegen deze ‘koopjeuk’. Dat gaat bij mij vaak pas over als ik daadwerkelijk iets gekocht hebt, maar dan is het ook wel zeker weer een maand rustig :joy:

1 like

Euh… ja. Maar je hoopt op een wonder. Dat ik in mijn vooronderzoek toch wat steken heeft laten vallen.

Nog steeds een serieuze optie. Het is even de vraag waar ik meer plezier uithaal.

Maar daar is toch geen lol aan?

En ik geloof niet dat ik het maandelijks merk, als ik 1500 euro in die put gooi.

2 likes

:fearful: damm, dan moet ik toch iets anders uitzoeken als volgende leaser…:sob:

1 like

Uit die motor natuurlijk! Met dat horloge ga jij niet langs de Maas of in het Schwarzwald over slingerwegen rijden richting zonovergoten terassen.

Maar vergeet niet dat 1500 Euro van de hypotheek af per maand (voor mij althans, want lineair) zo’n 12 Euro oplevert, en da’s over vijf jaar al gauw 720 Eur… Oh. Ah. :grinning::grinning::grinning::grinning:

2 likes

Dat dus… :slight_smile:

1 like

Dan voor de SMPC gaan :slight_smile:

1 like

Beetje onderaan je budget; kun je de rest toch in die motor stoppen, :smile: Tissot Seastar 1000:

3 likes

Ietsjes boven budget, maar zeker niet mis:

3 likes

De HFLE?

Ruim binnen budget, komen met enige regelmaat voorbij.

2 likes

Waarschijnlijk kom ik daar met de motor ook niet. Rationeel gezien rijd ik te weinig om een motor te hebben. Maar rationaliteit op dit forum is ver te zoeken, gelukkig. :slight_smile:

Je helpt niet. :yum:

Helaas, geen broekbolling.

Ik heb er niet zoveel. (F#cking Omega)

Die doet mij weinig. :slight_smile:

2 likes

Een Eza Sealander, ruim binnen budget. Mesh of stalen band moet er wel los bijgekocht worden, komt op leer. Ook in het zwart verkrijgbaar

3 likes

Deze al eens geprobeerd, hou je ook nog wat over voor je andere hobby’s.

Maar volgens mij weet je het al…

2 likes

En moest je eens op zoek gaan naar een tweedehands Oris Aquis 40mm. Nieuw niet meer te verkrijgen volgens de Oris website, dikke duiker en draagt zeker niet te groot. Verschenen in een aantal kleuren, voor ieder wat wils :wink: Op de foto zie je 43 en 40mm.

Hiermee vink je toch een en ander af van je wenslijstje, leren strap bij Ko te verkrijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nope, helaas. Ruim binnen budget is altijd leuk, maar betekent vaak ook dat de figuurlijke lat iets hoger ligt. :slight_smile:

Binnen de Seiko club zijn er ook kanshebbers. Maar ik rijd liever een oude Mercedes dan een nieuwe VW. :wink:

Die grijze heeft hier te koop gestaan en heeft een aantal keer mijn aandacht getrokken. Maar ik ben bang dat deze te grof uitvalt voor mijn kinderpolsen.

3 likes

ook te groot voor Siedo, een Black Bay

1 like

ik weet een zwarte 40mm op rubber

2 likes