Ik zou voor een Oris Meistertaucher gaan.
hahaha! Die is nóg groter!
https://www.youtube.com/watch?v=RAdDh4Z44gI&t=4s vanaf 7u30. Als die kerel het elegant kan dragen, zal’t bij jou ook wel meevallen. Ideaal zou zijn als je 'm kan passen natuurlijk.
Toch een topstukje imho die 40mm, straks kan’k het zelf niet laten
Kleine wrap up
Belangstelling is gewekt voor;
Oris Aquis 40mm, Omega SMP© of toch een motor.
Nieuwe opties zijn welkom. Ik moet nog twee weken overbruggen tot de bonus op de rekening staat.
Klopt maar draagt klein.
Heb hem zelf een paar keer gehad en heb een smalle pols.
BB is toch 41 mm? Kan prima, ook met kleinere polsomtrek. Je moet hem alleen wel mooi vinden…
Die eerste schendt de ‘geen gemakkelijke homages’-eis m.i. een beetje, maar is wel erg goed gedaan. Misschien op de kerstbonus wachten en de Seiko reissue doen? Samurai of shogun kan ook. De duurste van deze drie (met rechte wijzers) is 40mm en 3,5k€, de anderen 42mm en vanaf 800 euro op leer.
De longines legend diver reissue met twee kronen is ook niet te versmaden, maar ik geloof dat de externe bezel a la planet ocean meer in de smaak valt… net als de seiko ~42mm en past ook min of meer in het budget

Tsja. Niet de X-factor, maar wel leuk. Ik vrees dat het niet voldoende is.
Die is bij ons niet zo groot. Wachten doe ik ook liever niet.
Precies, dat.
Maar waar haal je die vandaan voor 1000 tot 1500 euro?
Als je dat adres hebt gevonden, dan hoor ik het graag van je
Het gaat dan erg druk worden daar.
Ik moest mezelf even quoten.
1000 tot 1500 euro per 100 meter waterdichtheid
Er is wat marge begrijp ik…
Een Mühle Glashütte Primäre.
Hij is anders, het is een soort duiker en hij past qua budget. Of… 300 er boven.
Dat is maar net wie je het vraagt. Maar aangezien ik mijn hobbykosten buiten de huishoudelijke boeken houd, ben ik de enige die antwoord.
Ja, interessant. Maar nog niet hét horloge wat ik zoek.
Heb je al eens aan een Doxa gedacht? De 1200T is niet zo groot en als Sharkhunter met zwarte plaat is deze best smart casual. Iconish is hij in ieder geval. Deze is tweedehands binnen budget.
Het lukt me alleen maar niet om een plaatje van het www te uploaden. Een linkje wel:
http://www.doxawatches.com/SUB1200T-sharkhunter.html
Jawel, maar daarna weer snel verder gekeken.
Dat is het ook niet voor mij.
Breitling Superocean?
Tag Heuer Aquaracer?
Fortis Marinemaster?
Omega Seamaster oude type?