Gezocht: Drie trouwhorloges!

Voor 333 koop je geen erfstuk idd.

Heb deze vaker cadeau gegeven… maar is inmiddels duurder en moeilijker te vinden.

Niet zo vrolijk.

6 likes

Dank allen voor de goeie tips! Toch veel variatie, leuk om te zien!

(Kleine verduidelijking: het hoeft geen erfstuk te zijn of een zeer emotioneel symbool. Het is vooral het complementeren van de outfit en een goede herinnering met zijn 3en).

4 likes

Nee hoor. Het logo is in mijn optiek slecht gekozen. Dat heb ik met meer horloge merken.
Succes met de zoektocht!
Ik ben benieuwd welke het gaat worden.

Ik weet niet zeker of je de regels kent van dit soort topics maar hier geld dus ‘de meeste stemmen gelden’ en die MOET je dus kopen. Het maakt dan niet meer uit of je dat specifieke horloge nu het leukste voorstel vind of niet.

Dus, graag gedaan en alvast een fijn trouwfeest gewenst

3 likes

Ik denk dat je met de Bambino al in de goede richting zit. Qua prijs ideaal en genoeg uitvoeringen. Volgens mij hebben ze daar ook een sun/moon uitvoering, die dan eventueel voor de bruidegom zou zijn, en dan twee klassieke Bambino’s voor de overige heren.

Enige jammere aan de sun/moon vind ik de schroefjes op de wijzerplaat, maar dat is mijn opinie. Misschien dat het jou minder stoort.

Wel een leuke tip!

Met een mooie zachte pastelkleurige suede / nubuck band erop verander je al snel de look & feel. Ook een makkelijk horloge om decennia lang zorgeloos te dragen.

Je bent ook wel een schatje eigenlijk, dat je zulke cadeau’s geeft. Oprecht :ok_hand:t3:

1 like

Ja, voor de

is dit misschien niet ‘dressy’ genoeg of mag je idd zelfs helemaal geen horloge dragen op een bruiloft. Maar deze Rolex Oysterquartz-achtige kan imo prima, op zo’n gelegenheid. Jij, als bruidegom een gauwe.

En de andere twee mannen, hetzelfde horloge, maar in iets meer bescheiden kleur/uitvoering.

Goede kwaliteit, mooi merk, gewoon heel nette horloges en voor een heel redelijke prijs. Ik zou zeggen: go for it! Voor die horloges, dan. Ja, en voor die vrouw, natuurlijk! :wink: Ik wens je een mooie bruiloft! :partying_face: :ring: :champagne:

3 likes

'T blijft een uitdaging in deze prijsklasse. Undone heeft ook een leuk, gevarieerd aanbod:

Vintage Pistachio Crisp

Enamel Verde Automatic

Terra Safari Automatic

Allemaal in verschillende kleuren/uitvoeringen verkrijgbaar.

Of een Brew Metric Lite:

7 likes

3 likes

Beetje een neppe aquanaut

Ik zit nog steeds in de printers (15 jaar and counting) … maar nu ook Orient sinds 3/4 jaar.

Helaas dat NL geen officiele Orient webshop heeft anders… kurtingggg

1 like

Werk je bij Epson? Of toevallig ook bij HP (Inc tegenwoordig)?

Ik heb nog vrienden in de kantoor printers in HP, en die zijn inmiddels 29 jaar onderweg

1 like

Epson hier!
:muscle:
En natuurlijk is ons moederbedrijf Seiko Epson Corp, dus we hebben dan wel korting via Seiko.nl…

1 like

https://www.beslist.nl/products/horloge/c/merk~6356929?utm_medium=paid-search&utm_source=google-adwords&utm_campaign=HS%2FHorloges|19075735905|Horloges%2Fproducts%2Fhorloge%2Fc%2Fmerk~6356929_EXACT_PHRASE|163439122243&utm_term=olympic+horloges&device=c&utm_content=&network=s&gclsrc=aw.ds&gad_source=5&gad_campaignid=19075735905

Zelf ook 1 gekocht, best veel keus en betaalbaar

Ah, dan zijn jullie een gewaardeerde klant van mij. :blush::+1::+1:

1 like

Ik zou voor alle drie voor dezelfde sokken of boxershort gaan, hou je nog geld over voor het vrijgezellenfeest :grin:.

Grapjes aan de kant, ik zie veel voorstellen komen maar ook veel die er geen rekening mee houden dat jullie ze ook willen passen in het kader van ‘beleving’.
Ook niet gek gezien de beperking in het budget.
Wellicht is een timex een optie.

1 like

Lijkt me nog niet zo’n makkelijke opgave om voor deze prijs iets passends te vinden dat je dan ook nog eens fysiek kunt passen. Mijn eerste gedachte ging naar de Aigi dress watch (wel passend, maar niet fysiek te passen). Ik vind het erg mooi en er zijn varianten, waarvan een met gouden plaat. Hoewel de witte lijkt te zijn uitverkocht.

2 likes

Corniche heeft ook een iets dressier tank

7 likes

200-300 euro dan weet je alles.

Lijkt het net of je maatjes met een DD rondlopen, je moet het zien als goedkoop schilderwerk, dat moet je van een afstandje bewonderen.

Dit is trouwens verder gewoon een meer dan prima horloge wat langer meegaat dan het gemiddelde huwelijk.

6 likes