Dit is alles wat je zoekt, Victorinox Alliance Quartz!
Schitterend afgewerkt, echt een aanrader. Heb 'm zelf ook.
Bij Horloge.nl in de aanbieding, past mooi in je budget.
Verschillende kleuren verkrijgbaar.
Dit is alles wat je zoekt, Victorinox Alliance Quartz!
Schitterend afgewerkt, echt een aanrader. Heb 'm zelf ook.
Bij Horloge.nl in de aanbieding, past mooi in je budget.
Verschillende kleuren verkrijgbaar.
Er zijn ook nog wel andere, vooral vierkante, creatieve keuzes hier. Denk aan
Laps: Collection Homme. LAPS Editions – tagged "homme" – Laps
Velini: Watches – Velini Watches (geen goud, wel mooie crosshair.)
En klassieke Cartier tank lookalike Deux Mers (maar veel is uitverkocht): Riviera – Deux mers
En rond en niet quartz en toch knap, relatief dun en betaalbaar? Omnis Luna: Omnis LUNA | Omnis Watches
En nog een hele leuke, maar dan klein, verfijnde klassieke stijl met gouden opties en goed binnen budget: Trémont
En nog meer leuke series bij Chez Maman. Echter let wel op, als saffier een must is bang je hier bot en well into bij Trémont ook. Ik denk dat in deze prijsklasse en bij kleine vintage styling dat saffier niet zo heel nodig is…
Ik zou zeggen kijk naar:
La Tertio of de Atlas, Phoenix, etc families.
Het willen passen zou je ook kunnen ondervangen door zelf een leuke avond te organiseren zodra je de bestelde horloges binnen hebt. De meeste merken hebben een goede return policy dus dat biedt ruimte. En met zijn drieën, met een drankje erbij te kijken wat bevalt is misschien nog wel leuker zonder een verkoper erbij
Citizen Suratto, 38mm, quartz, ultraplat, leder (genoeg budget voor een mooiere band).
Vindt dit wel een hele leuke optie die kwa afwerking als ik naar mijn eigen Victorinox kijk zijn prijsklasse overstijgt.
Ik kwam hier ook om de Tremont in de groep te gooien (leuk horloge met een eigen smoel) maar je was me voor!
In het kader van willen passen: Seiko heeft ook keurige Tank-hommages. Ik hou zelf niet van hommages maar je krijgt in elk geval een betrouwbaar horloge van een grote naam. Zonder secondenwijzer zie je ook niet dat het quartz is.
Andersom lijkt me, stukje AI zoeken:
"Het iconische, strakke typografische logo van het Franse horlogemerk LIP bestaat al sinds het begin van de 20e eeuw. Het merk zelf is opgericht in 1867. De merknaam LIP werd officieel geregistreerd in 1908, waarna de horloges voor het eerst met het merklogo op de wijzerplaat werden geproduceerd. "
Je kan ook je budget ietsje oprekken en 3 submariners kopen, kom op, je trouwt hoop ik maar 1 keer
Eigenlijk een Cartier homage, he
LIP is waarschijnlijk ook mogelijk. Ook aan gedacht, maar push automatisch altijd de micros een beetje
Ah kijk, dat wist ik niet. Weer iets geleerd!
Voor dat bedrag is een tissot pr100 wel leuk. Veel plezier alvast met de trouwfeest!
In de aanbieding voor €297 in Amsterdam:
Movado Museum Classic Watch 0607013 (40mm):
Perfect voor deze gelegenheid ![]()
Hmmm, zijn al veel suggesties gedaan die op je wensen aansluiten. Dus ik ga niet de zoveelste oprisping van nietszeggende horloges doen.
Waarom niet één horloge kopen van een wat respectabeler merk (desnoods tweedehands) waarvan je je weddingwatch maakt?
Dan heb je een blijven en tastbaar aandenken aan je trouwdag.
Dank voor alle inspirerende input! Genoeg merken waar ik nog niet aan had gedacht. Ik houd jullie op de hoogte van de zoektocht!