Gezocht horloge dat tegen grove trillingen bestand is.


2 likes

Ik denk dat de MR-G G1000 1A4 met rood/gouden accenten niet zal misstaan hier.

Link naar de afbeelding.

Als alternatieven de GWR-B1000X-1A en de MTG-B1000B-1A4 voor vergelijkbare kleuraccenten.

Kan uiteraard best, maar wat mij betreft veel te hightech voor zo’n klassiek mechanisch stuk techniek.
Ik zou er denk ik iets geks bij dragen.

Of misschien iets steampunk achtigs, beetje afhankelijk ook van de kledingstijl.

3 likes

:joy:

Die had ik ook op de motor. De eerste nooit meer terug gezien.
De tweede was binnen no time met een lege batterij. En dat is ook de huidige status ervan :stuck_out_tongue:

1 like

Deze G Shock, de originele versie.

Een Certina DS.
Deze heb je in diverse modelen en ze staan er bekend voor door dit ‘Doube Security’ systeem.

Dat is een leuke bullhead.
Waar heb je dat plaatje vandaan als ik vragen mag. Cool

groetjes Lenno

p.s. al gevonden 1500 euro is wat te veel van het goede.

1 like

Hier zijn ze iets goedkoper, maar met 900 Euro nog steeds flink aan de prijs: :open_mouth:

https://www.timechangers-shop.com/en/

1 like

Klopt, ik kom van vierpitters. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nooit op de motoren heb gereden die je noemt. Ik dacht echt dat mijn boxer de trilkoning was maar blijkbaar valt dat mee :slight_smile:

1 like

He toppie, worden steeds beter de adviezen

Uhhhhh show je motor Sjoerd… Dit is duidelijk geen motorfiets. Hoeft niet eens een helm op :sweat_smile:

1 like

Maar wel de zelfde ‘vibe’ als je het mij vraagt

Moet je eens op zo’n ding met je knie in de bocht de grond proberen te raken. Dat gaat je niet lukken zonder dat dit apparaat mee komt :wink::boom:

1 like

Eddie,

Ik weet dat je niet de eigenaar bent van dit horloge.

Ik zou de eigenaar een bericht willen sturen, maar kan, gezien ik nog maar net een acc gemaakt heb, nog geen berichten versturen.

Hoelang duurt het voor je berichten kan verzenden?

Virunga,

Ik ben geïnteresseerd in je horloge, maar kan nog geen DM’d versturen gezien de recente acc aanmaak.

Kan dit op een andere manier?

1 like

@Virunga. :point_up:

1 like

Het is niet zo netjes om iemand anders topic hiervoor te gebruiken.

Probeer het hier eens:

Daarvoor moet je even de FAQ nalezen. Wat ik wel voor je kan doen is @Virunga aangeven dat @hammysteven13 graag middels PB over zijn G shock wilt praten maar geen PB kan sturen.

1 like

Nou als topic eigenaar niet kiest voor een G Shock, wat de perfecte oplossing is voor zijn probleemvraag, zie ik geen probleem als een ander dan wel toehapt. Ik help dan ook graag

2 likes

Blijft die papagaai een beetje zitten op snelheid? :grin:

Ben jij dan ook lid van motorclub stoer?
Stevig Tuig Oud En Ruig :+1:t2:

1 like