Gezocht horloge dat tegen grove trillingen bestand is.

Toch alleen voor de foto aangetrokken hè?

1 like

Nope,
rijd ik echt mee rond, vind ik origineel, is eens wat anders.
Wel het haar grijs laten maken, zie ik er wat ouder uit :slight_smile:

;

1 like

Dat is wel een mooi horloge, zoek nog altijd verder maar deze staat nu op mij lijstje, bedankt

‘t kwartje is hier gevallen. Limb original, nou snap ik de driewieler! :wink:

:innocent:https://www.horlogeforum.nl/t/tk-casio-34f00-5086/231523

Rij gewoon motor met de SKX al jaren. Ook op een hardtail gereden, nooit geen problemen.

Kwartje?? ;-:

Goed om te weten dat deze van de analoge horloges van G Shock de platste is, dus een extra pluspunt met kouder weer (zet je mouw niet open).

Nee joh. :slight_smile: Je boxer staat tot een ongebalanceerde eencylinder als een Tarzan van C. le Duc tot een trilplaat van de stratenmaker. Een staande twin uit die tijd zonder balansassen (als een Meriden Triumph, XS650 of Kawa 750 twin) trilde ook echt véél meer. Was je eerst aan een 4 pitter gewend misschien?

“Boxer engines have low vibrations, since they are the only common configuration that have no unbalanced forces with a regardless of the number of cylinders. Boxer engines therefore do not require a balance shaft[3] or counterweights on the crankshaft to balance the weight of the reciprocating parts.”

Deze overleeft jouw en je motor,
Altijd de juiste tijd radio control en solar charche

geen batterijen 100 euro.
:yum::+1:

3 likes

Er bestaan ook Gshock van of met meer metaal.

Kijk maar naar de Mr-G of Mt-G series. Of google op gshock metal.

Casio heeft ook triple G resist gshocks. Hier 2 linkjes er over.

1 like

Ik weet het, maar als ik zo’n trike zou rijden is een g-shock wel het laatste horloge dat ik daarbij zou dragen. Je gaat toch ook niet met een mobiele telefoon aan je hoofd in een klassieke auto zitten. :sunglasses:

Mag een Victorinix Inox dan wel? Die heeft 130 testen overleefd als ik ze mag geloven.

1 like


2 likes

Ik denk dat de MR-G G1000 1A4 met rood/gouden accenten niet zal misstaan hier.

Link naar de afbeelding.

Als alternatieven de GWR-B1000X-1A en de MTG-B1000B-1A4 voor vergelijkbare kleuraccenten.

Kan uiteraard best, maar wat mij betreft veel te hightech voor zo’n klassiek mechanisch stuk techniek.
Ik zou er denk ik iets geks bij dragen.

Of misschien iets steampunk achtigs, beetje afhankelijk ook van de kledingstijl.

3 likes

:joy:

Die had ik ook op de motor. De eerste nooit meer terug gezien.
De tweede was binnen no time met een lege batterij. En dat is ook de huidige status ervan :stuck_out_tongue:

1 like

Deze G Shock, de originele versie.

Een Certina DS.
Deze heb je in diverse modelen en ze staan er bekend voor door dit ‘Doube Security’ systeem.

Dat is een leuke bullhead.
Waar heb je dat plaatje vandaan als ik vragen mag. Cool

groetjes Lenno

p.s. al gevonden 1500 euro is wat te veel van het goede.

1 like

Hier zijn ze iets goedkoper, maar met 900 Euro nog steeds flink aan de prijs: :open_mouth:

https://www.timechangers-shop.com/en/

1 like