Suc6 met de zoektocht !
Ik ga hier lekker mee genieten.
Boem2!
Is een Meistersinger niks voor je? Of ook al ooit geflipperd?
Mooi merk, subtiel en opvallende day/date
Shogun is een Topper. Maar als je het lijstje had bekeken had je kunnen weten dat Ide deze al heeft gehad.
Ten tweede zijn de specs van de Shogun net even anders dan gewenst
Iets met 44mm, titanium en 22 lug
Misschien een Doxa of Aquadive?
Zag nog geen Sinn in je lijstje staan ?
Is dat geen optie ?
True, toch twijfelde ik laatst of ik hem niet opnieuw moest halen. Het exemplaar dat ik toen had, had een vreemde overgang tussen de eerste en tweede schakel, een soort opstaand randje (ik dacht als gevolg van mijn smalle pols). Maar inmiddels vraag ik me af of dat niet toevallig een exemplarisch foutje was. Verder vind ik het een top klokje, hij draagt wat kleiner dan diameter doet vermoeden namelijk.
Mja, te veel overlap met de Damasko vrees ikā¦
Heb je lijstje bekeken. Is natuurlijk niet volledig.
Misschien een idee om ook nog de horloges te noemen waar je het meeste plezier aan hebt gehad?
Ik moet denken aan de flagship, die je met regelmaat liet zien.
In feite ben je (denk ik) op zoek naar een doordeweeks (dress) horloge, omdat je de Damasko in het weekend draagt en niet weg gaat.
1650 voor een dresser geen idee?
Ik heb er drie gehad. En nu opnieuw aangeschaft nog in stickers.
Ja kan, maar dan moet ik een collectie zonder duiker doen. Dat is wel even iets om aan te moeten wennen haha!
Shogun met een iets sportievere dresser dan de wel erg klassieke Flagship zou een combi kunnen zijnā¦
NOMOS! En een goedkope duiker.
Club?
Klopt allebei. Maar hij blijft gaaf!
Jep, maar niet de mijne
Deze?
Mooi hoor!
2e hands Tutima Grand Flieger Auto?
Is een millimetertje groter dan in je OP 43mm. 200m WR met schroefkroon, en een afwerking die staat als een huis.

Oris Big Crown Pointer date 40mm?

Beide horloges hebben een fluted bezel wat ze best een dressy look geeft, en is wel een tegenhanger voor je strakke Damasko denk ik.
Ik zag dat je 2 horlogeās zocht binnen je budget maar ik heb geen idee want je hebt de belangrijke must haveās binnen die categorie bijna allemaal al gehad zo te zien.
Groeten,
Noel.