Gezocht : Rolex Sea Dweller 16600 fullset >2008

Ben zoekende naar een mooie complete Rolex 16600. Enkel fullset graag en vanaf de M-serie 2008.

Eventueel een Explorer II random serial fullset uit 2011 te (in)ruil. (Polar)

Ben bekend met het aanbod op Chrono24 en het grijze kanaal. Zoek er dus een binnen ons forum.

Dank alvast !

3 likes

Klaar:

1 like

Tja, wel een hele strakke en nette full set.
Een frikandel kun je overal voor weinig kopen.

3 likes

Jazekers. Er zijn hier op HF wel meer hele strakke sea dwellers verkocht voor sub 10k. Maar hoe specifieker je eisen worden, hoe dunner de spoeling. Ik zie dat de TS een full set uit 2008 of nieuwer zoekt, dan is dit toch een schot in de roos?

1 like

Niet chique dit

9 likes

Naar mijn weten is het aangeboden exemplaar NOS gekocht. En het suggereren dat het bij elkaar geraapt is, terwijl je zelf aangeeft er zelf ook een hebt, maar dan voor minder, komt bij mij over als het downgraden van een andermans horloge om jouw eigen horloge aantrekkelijker te laten lijken .

9 likes

Dan slaat deze reactie echt helemaal nergens op.

Dit noem ik dan iemand blij maken met een dooie mus. Ik heb iets dat jij wil, maar ik ga het niet aan je verkopen. Eigenlijk vind ik je reactie dan alleen nog maar ergerlijker. Waarom iemands waar als mogelijk niet origineel bestempelen?

Maar goed, we zijn iemands zoektopic aan het vervuilen. @DoubleRed ik zou gewoon even bij @JPM gaan informeren. Het is echt een pracht van een horloge.

4 likes

Goedemorgen!

We hebben er in een eerder stadium al contact over gehad.

@zirx heeft ook een punt.

Voor de rest geen nieuws.

Groet.

7 likes

Eens💯

:100:

Het gebeurd en meer dan je denkt. Dus ik kan wel beamen wat @Zirx zegt. Toen ik mijn 16600 kocht werd mij gelijk verteld dat de doos er later bij gezocht is. Dus die heb ik verkocht. Omdat iemand anders hem zocht. Zelf heb ik hier op het forum de toolkit erbij gekocht. Zolang er maar eerlijk over gecommuniceerd wordt, dat het gaat om een set die bij elkaar gezocht is. Is dat allemaal niet zo’n ramp toch?

Edit: en ow Jah hoe was het ook alweer + doos en papier = €1000 meer prijs toch? Daarom koop ik dus liever Watch only. Zolang mensen dat betalen blijft het een ding.

1 like

Nou, ik heb blijkbaar wat snaren geraakt. Mijn excuses.

Om het topic niet verder te bevuilen, zal ik mijn reacties verwijderen. :vulcan_salute:t2: