Iemand een Ocean Rover 2 (black) die er van af wil? Ben heeeeeeeel benieuwd naar dit model!
Het is erg stil hier helaas.
Ik ben nochtans benieuwd naar de ervaringen met het merk!
@anon64382793HF er is hier interesse in het horen over ervaringen met het merk, hoe bevalt je Ginault?
Al heel lang geleden verkocht
Geen ginault meer
Maar merk is top goeie horloges
Alleen list te duur
Heb ze alle gehad en zijn top
Homage look dat wel maar had ik geen moeite mee
Heb ze langs tudor oris gehad
En vind ze zelfde kwaliteit kwa afwerking
Waarom geen Ginault meer?
Met de hoge list twijfel ik ook wel. Zeker als je dan nog de importkosten er moet bij betalen…
Heb alle modelle gehad
Mischien komt er nog ooit een wie weet
Prachtig hoor
Daar wil ik wel dibs op mooi ding hoor, waar bestel je die? Gewoon rechtstreeks bij Ginault?
Duurt wel even, 12 weken levertijd op dit moment maar goed dat hoort bij made to order. En yes bestellen via Ginault.com, enige plek ook.
Mooie keuze! Ik heb de knoop nog niet doorgehakt … Ben eens benieuwd naar de totale prijs (dus incl. verzendkosten en douane). Stuur je een pb als je hem ontvangen hebt?
Dank je !!! Kosten had ik al nagevraagd specifiek vanwege invoerkosten. Verzendkosten is 50 dollar en er zijn geen invoerkosten, wordt verzonden vanuit een EU Dispatch center. PB ga ik vergeten gezien levertijd 12 weken is maar ik ga hem hier showen dus stuur me dan even een berichtje oke.
Staat trouwens net een betaalbaar 2ehandsje OR1 op Chrono24
€ 885
https://chrono24.app/all/ginault-ocean-rover--id29043946.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Dat is wel interessant om weten! Die invoerkosten kunnen anders wel best oplopen… hm, terug twijfel!
Heb paar pogingen gedaan om tweedehands te kopen waarbij er elke keer iets niet ging zoals ik het wilde of dat het gevoel niet goed was. Daarom gekozen voor paar honderd meer voor de nieuw ervaring. Maar had dat niet gedaan als er dan ook nog Invoerkosten bovenop zou komen.
Als je ervoor gaat laat John (eigenaar) maar weten wie je geinspireerd heeft, hij hoort graag hoe klanten bij hem gekomen zijn. Helpt trouwens niks met iets van korting of iets dergelijks, heb zelf ook list betaald. Mischien kietelt het hem om de levertijd te verkorten van de mijne:grin:… nog bijna 11 weken te gaan. En laat ik over 12 weken nu met vakantie gaan
Dat is mijn ervaring met tweedehands ook… Moeilijk om een goed exemplaar te vinden aan een redelijke prijs. Dan heb je inderdaad voor een paar 100 euro extra een gloednieuwe.
Als ik zou bestellen, zal ik jouw naam doorgeven.
Nu maar hopen dat die op tijd binnen is
We gaan het zien, heb al afgesproken dat hij aangeeft wanneer die gereed is voor verzending zodat deze in ieder geval niet bezorgd wordt tijdens de vakantie.