Ginault Only

8bf324b9-8074-4817-8db8-30b0a0c5fb30_text

:roll_eyes:

3 likes

iemand heeft een leuke deal gemaakt met een Ginault die te koop stond. Laat maar komen die NA…

2 likes

Waar is die NA nou???

1 like

Zo nog 4 weken wachten en dan zou de OR2 gereed zijn voor verzending… :+1::+1::+1::+1:

3 likes

Dat zou ongeveer nu moeten zijn! :grinning:

1 like

En ??

1 like

Helaas nog niet gereed :pensive: Heb nog geen antwoord wanneer wel. Nu geen directe haast vanwege vakantie maar een status update zou fijn zijn.

Edit: kan zijn dat de verzending naar de europese tussenpersoon niet meegerekent was in de 12 weken leadtime.

3 likes

De mail binnen. Laatste metingen uurwerk lopen. volgende week verzending naar EU Depot van Ginault. En daarna kan de finale verzending plaatsvinden. Zal denk ik ergens eind September worden gok ik.

6 likes

Gaaf

Ben benieuwd

2 likes

Ik ben ook wel benieuwd!!

1 like

Aangekomen in het EU depot van Ginault… :scream::scream::scream::scream::scream::scream:

5 likes

Jeeeehhh!

1 like

Spannend!!!

1 like

Langste tijd ooit dat ik gewacht heb op een horloge…

4 likes

Zeker spannend, net de track en trace ontvangen en wat schetst mijn verbazing? De EU depot van waar het verzonden wordt is ergens vanuit het VK via UPS. Details kan ik nog niet zien. Wel meteen even opheldering gevraagd omtrent invoerkosten.

3 likes

Dan is het niet echt een EU depot meer… :rofl: Zou nu wel de joke van het hele systeem zijn.

1 like

Geeft het wel een ā€œexclusiefā€ gevoel. Er zijn andere merken die dat meer uitbuiten! :rofl:

1 like

Inderdaad. Even zien wat er gezegd wordt

21% ?

1 like

Die ja.

1 like