Ik ben enorm benieuwd naar jouw recensie van de Ginault
Welke is het ook alweer?
Ik ben enorm benieuwd naar jouw recensie van de Ginault
Welke is het ook alweer?
Gaaf
Ik vind die met de blauwe bezel zo mooi
In ieder geval antwoord dat het goed moet komen met de invoer, we gaan het zien.
Als alles meezit dan komt de OR2 maandag binnen
O o o spannend!!!
Adres fout… Het blijft voor postbedrijven moeilijk te begrijpen dat een appartement in een gebouw een eigen nr heeft.
Komt er eigenlijk wel een Ginault jouw kant op? ( " je bent ons inmiddels al zo ontzettend lang aan het lijntje houden over je verwachte horloge, en iedere keer is er wel iets …")
ik hoef hier niks te delen he, dat is een keuze. Je gaat op me negeer lijst. Noemt zich een TL3…
Dit is meteen laatste keer dat ik bewust kies voor dit soort levertijden, niet te doen. Zit al op 16 weken
Wat een anti-climax…hopelijk komt hij snel (morgen?) terecht!
Zat al in me achterhoofd. Had gevraagd om DHL Express, enige die nooit problemen heeft met appartementcomplexen, maar nee Ginault vind UPS standaard een goede keus voor een horloge van 1600 euro
soms is het wachten of de weg er naartoe leuker. al 16 weken. moet je na gaan wat een leegte je gaat voelen zodra hij er is
De zoektocht vind ik leuk, soms zelfs leuker dan het hebben maar wachten op postbedrijven en dan dit soort acties is niet aan mij besteedt, vreselijk.
2 jaar geleden Black Friday tv besteld en zag het busje aan komen rijden en stoppen. De man kijkt verbaasd naar het gebouw, doet niet eens de moeite om aan te bellen, stapt in en rijdt weer weg. Meteen Dynalogic pakket bezorging, gebeld. Auto was nog niet eens de straat uit. Maar contact was zo klant onvriendelijk, niks was mogelijk en wat ik zei was niet correct, bezorger gaf aan dat locatie geen toegang had (stond voor de ingang) dat ik per direct de order geannulleerd heb en in de auto gesprongen ben en naar de BCC gereden ben. Jada Jada 1 uur later tv geinstalleerd.
dat is vervelend voor je inderdaad. Beter niet meer op de officiele manier doen dan? 16 weken zou voor mij de grootste killing zijn haha. De oceanrover 2 heb je besteld he?
Of gewoon minder horloges kopen hahaha. Ja heb deze nieuw gekocht bij Ginault inderdaad.
Moet zeggen dat de tijd best wel snel voorbij gevlogen is maar als 12 weken 16 weken wordt is dat even lastig. En dan deze laatste verrassing poeh… Tijd voor een nieuw soort postverzendbedrijf. 1 die het label door de bezorger laat lezen en niet alleen vertrouwd op de barcode scanner.