Dit model wil ik ook. Alleen jammer van de ghost position voor de datum.
Ik twijfel nog tussen date en no-date.
Wat bedoel je?
Altijd no date . Maar had je niet beter deze kunnen bestellen dan de losse band dan?
Voor zover ik weet gebruiken ze maar 1 uurwerk. De SW-200. Deze heeft een datumcomplicatie die je verzet met de 1e positie van de kroon.
Als je dus de no-date besteld heb je nog steeds een datumfunctie, maar deze zie je niet.
De eerste positie van de kroon werkt wel, maar doet niks. Dat wordt een ghost position genoemd.
Heb ik sowieso nodig, maar samen bestellen was misschien beter ivm de verzendkosten.
Nadeel is, denk ik, dat ik 6 weken moet wachten op het horloge EN de band, omdat ze waarschijnlijk samen verzonden worden.
Ah haaa
Heb deze nu bijna een jaar en ben nauwelijks meer actief op zoek naar horloges en heel weinig op HF te vinden. Dit is een hobby killer!!
6 weken is zo voorbij en absoluut de moeite waard. Ik moest vorig jaar 12 weken wachten, een hel!!
Wat is het stil hier?
Ondanks dat de mijne in de verkoop staat, draag ik Ginault een zeer warm hart toe!
Puur dat ik nagenoeg alles aan het verkopen ben of ga om een Grail te bemachtigen!
Klopt, Ginault is een hobby killer. Ik ben tevreden, geen FOMO meer, meerdere horloges zoals mijn geliefde Pogue liggen te verstoffen, uitzondering is mijn Doxa.
En ja dan heb je ook geen trigger meer om actief op HF te zijn.
Ik begrijp het, als de maat zoals de Tudor BB54 was, was er weinig anders meer geweest. En ondanks het draagcomfort dat hij geeft, ben ik nu helemaal into kleinere horloges… Daarom mag deze gaan, als hij niet verkoopt blijft hij ook zonder problemen en krijgt hij nog de liefde die hij verdient, weliswaar iets minder draagtijd. En dat gun ik het horloge en nieuwe eigenaar zo
voor mij is deze maat de heerlijke understatement, meeste horloges zijn groter. Dat vond ik ook heerlijk aan de BB58, helaas begreep ik dat horloge pas na de verkoop. Ook een topper!!
Nog niet gespot, wel een week of drie het tabblad open staan om de blauwe, brushed, zonder cyclops variant te bestellen
Nou lekker dan, na bovenstaande bericht heb ik John een mailtje verstuurd en zal dat dan wel wat geld gaan kosten…
Hoezo? . Als ze de groene variant hebben, wil ik navragen bestel ik hem ook! Ook brushed band en liefst no date
Op kleinanzeige en UF staan er een paar.
Heb hem trouwens al voorbij zien komen in WDWV. Weet de username niet meer.
Dito, maar dan ongepolijst.
nee die is nieuw voor mij, wow!!!
Mooie pre order prijs. Voor diegene die twijfelt, ik heb de OR2 en die is echt waanzinnig qua bouwkwaliteit, geen spijt gehad voor die 1600 euro. Bij de Tudor Chrono was het voor mij duidelijk, horloges met waardes boven de 4k is niks voor mij. Het genieten maakt plaats voor voorzichtigheid, er zal maar een kras opkomen. Weet je hoe duur. En dan wordt een horloge een handboei voor mij. Een horloge moet gedragen worden, moet je van genieten overal. En krasjes horen erbij. Toen wist ik dat een paar grails het niet gaat worden. De Sub en de Seadweller single red, helaas. De Ginault is dan echt het beste van 2 werelden. Kwaliteit hoogstaand zonder de extreme vraagprijs. Een hobby killer voor mij, ik ben tevreden na jaren flipperitus!!!
9 weken geleden de expeditioner blue zonder cyclops besteld, levertijd zou 6-8 weken zijn. Ik had vorige week gemaild maar krijg geen gehoor via mail/fb/instagram.
Moet ik me zorgen maken en is het tijd voor een paypal claim?