Ginault = schitterend
Alleen die extra invoer kosten
Ginault = schitterend
Alleen die extra invoer kosten
Geen zorgen over maken
Volgens de maker zou alles van europa geen invoerkosten meer hebben omdat ze via een europese warehouse verzenden.
Zou wel goed zijn. Wist ik niet dat ze een Europees warehouse hadden.
Geen extra invoer, ze hebben een warehouse in Duitsland.
Ik zou me geen zorgen maken. Ondanks dat ik het horloge in jou geval ook liever gisteren gehad zou hebben.
Toevallig vanmorgen een mail terug gehad toen ik wakker werd.
Het horloge is net door de accuracy testen uit en is verzonden naar hun europees distributiecenter.
Zodra hij daar verzonden word krijg ik een tracking nummer. Hopelijk is hij er komende week.
Helaas heb ik die mail niet
Ik heb die van mij ook eerder besteld als ik me niet vergis. Die van jou komt nog.
Nu wel wat spijt dat ik niet de full brushed bracelet gekozen heb, ik dacht dat dit misschien niet zo mooi zou passen gezien de YM een polishe heeft, maar zo is er wat meer onderscheid tussen de horloges en is hij minder krasgevoelig.
hij wordt vanzelf wel brushed
Een vriend van me heeft een car detailling shop en is ook verzamelaar. Hij vertelde me dat hij eventueel wel wat ppf folie wilt snijden voor de polished links omdat hij dit zelf wilt gaan doen voor zijn horloges.
Horloges moeten gedragen worden maar anderzijds, als hij het me gratis aanbied kan ik het altijd proberen
wat is ppf folie en wat doet dat met de polished links?
Ppf is paint protection folie wat ze na detaillen opnde auto plaatsen voor steenslag en krasbescherming.
Dit heeft ook een self healing functie als het verwarmd word
Thanks buddy
Thanks buddy
Vanmorgen een mail van ginault gehad met mijn tracking nummer. Deze week zal hij er wel zijn
Ben benieuwd naar je bevindingen!?
Hij is, vrees ik, te vaak zwart… Had hem liever fel groen gehad zoals hij soms schitterde en dan continu net als de blauwe zeg maar… Maar waar heb je die foto’s van? Die ken ik nog niet.