Ginault heeft een facebook pagina, daar worden ze non stop gepost
Mij ontbreekt een Facebook account
Heb dat eens geprobeerd. Binnen 2 dagen alweer eraf gehaald. Zag er werkelijk niet uit.
Nog steeds geen update, label created op de 10de maar ups heeft het pakket nog steeds niet ontvangen… het zal dus niet meer voor deze week zijn…
Hij is er en ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit niet moet onderdoen voor de tudor.
Het binnenwerk is natuurlijk lang geen metas inhouse movement maar ben wel tevreden van het horloge
Ziet er goed uit zeg! Heb enkel ervaring met de ginault banden en die zijn ook erg goed.
De bracelet is idd zeer goed, alleen misschien wat spijt dat ik de gepolijste links gekozen heb want die gaan snel bekrast worden
Dat geloof ik graag, maar zien er wel lekker uit (nu nog ).
Gefeliciteerd, laat de foto’s maar komen! Liefst nog één van wat dichterbij in de zon ! Misschien toch maar bestellen
Net contact met ginault opgenomen ivm de doos die beschadigd en vuil aangekomen was. Hun oplossing was een 30 dollar voucher voor een nieuwe aankoop.
Dit stoort me wel dat ze ook nog eens durven zeggen dat je het horloge draagt en niet de doos.
Ik zou nog wel een OR2.5 willen hebben maar na deze mail is dit mijn eerste en laatste ginault, ook al is het horloge echt top.
Snap het, van de andere kant is 30 dollar meer waard dan een doosje en toch weer mini korting op de OR 2.5
Vind het gewoon geen manier van zaken doen. Als ik mijn hologe zou verkopen met een beschadigde doos dan zou men een grotere korting vragen op het horloge ook al gooien ze die doos ergens in een kast waar hij nooit meer uit komt.
Leuk horloge, maar wel lang geduurd zeg.
Wie heeft nu uiteindelijk de BTW of import betaald of kwam dat er nog bij?
49 dollar shipping met ups wel geen import, vandaar ook de hogere shipping rate waarschijnlijk
Maar is dat niet de schuld van het bedrijf waarmee het verzonden is ipv dat Ginault daarvoor verantwoordelijk is…?
Ik vind €50,- verzekerde verzending vanuit Duitsland niet goedkoper, maar wel te verwachten. Import zou 25% om en nabij zijn, bovenop de prijs van het horloge èn de verzendkosten samen. Dus dit lijkt me netjes.
wellicht betaal je ook iets voor het hogere BTW tarief in NL tov het versturende EU land
De outer box is helemaal schadevrij en zuiver. De sleeve en ‘lederen’ showbox zijn vuil en beschadig, dus die schade is gebeurt voor het verpakken.
Hij blijft ups verwijten maar de twee dunne velletjes papier die als vulling dienden waren ook waardeloos, dus zelfs ALS ups ermee zou gooien is het nog steeds zijn fout voor het niet goed opvullen van de doos.