Ginault Only

Jammer inderdaad dat het zo is gegaan. Ik snap je zeker wel dat je daar van kunt balen. Gewoon proberen eroverheen te zetten en links laten en verder genieten van je aankoop nu hij er eindelijk is :muscle:

2 likes

Pfft het is een doos, niks meer of minder, geen drama van maken, draag je horloge in goede gezondheid en vergeet die doos.

1 like

Had John je geen nieuwe box aangeboden dan?

Na veel op
En af mailen uiteindelijk wel, hij bood eerst een 30 dollar voucher aan.

Hoe leuk ginault ook is, ik ben niet van plan om meerdere ginaults te kopen daar ze ook niet bepaald goedkoop zijn. Als je er twee koopt heb je feitelijk ook al een tudor.

3 likes

En als je 2 Tudors koopt dan had het ook een Rolex kunnen zijn :upside_down_face:
Je komt weinig enthousiast over, zonde want het is zo’n mooi horloge.
Inmiddels wordt mijn Ginault verzonden naar Berlijn, zal volgende week wel op de mat vallen.

3 likes

True maar een hommage heeft nog steeds een ander gevoel dan een eigen design.

De kwaliteit is absoluut top en het is het perfecte vakatiehorloge maar om er meerdere te hebben is ergens wel zonde aangezien de meesten rond de 2000 eur prijs zitten.

Een eigen design blijft aantrekkelijker dan een hommage.

Spijt van de aankoop? Die doos was natuurlijk een teleurstellende start……

Spijt niet, misschien wel beter gekozen voor de ocean rover 2.5.

De doos was jammer maar dat is intussen geregeld en een nieuwe word verstuurd binnen enkele dagen.

2 likes

Geen optie om te retourneren tijdens bedenktijd?

Nee enkel indien alle stickers nog erop zitten en mits een 10% verlies op de aankoopprijs.

1 like

Ik zou die dicussie nog wel aan durven gaan. Verzending van binnen de EU, geen duidelijk adres op de website en algemene voorwaarden gaan niet boven recht in dit geval. Maar wel een hoog don Quichot gehalte.

Volgens mij als iets op maat/bestelling gemaakt wordt, geldt de 14 dagen bedenktijd niet meen ik…

2 likes

Laatst skis besteld, en daar gebruiken of misbruiken ze dat ook. Hoewel skis instellen weinig inhoudt, en omkeerbaar is, deden ze toch die melding voor je op de finale bestelknop kon drukken.

Nu, op zich versta ik wel dat ze zich wapenen tegen onrechtvaardige retours.

1 like

Geen woorden voor hoe mooi de dial is, helaas krijg ik hem niet op foto vastgelegd

8 likes

Lukt aardig hoor, mooi horloge!! :+1:

1 like

Kwam jou horloge ook via de UK?

Ja uk - frankrijk

Ik twijfel sterk dat ginault amerikaans is

1 like

UK? Dan zou je invoer moeten betalen… Als het goed is wordt hij verzonden vanuit een Warehouse in Duitsland

Uk ierland frankrijk.

Triangular shipping, op die manier geen import

2 likes

Vorige week was er iemand op de rb pagina wiens doos volgepropt zat met chinese reclamefolders.

Ik had die indruk eigenlijk ook wel toen ik die van mij kreeg, Ik denk dat het US made Verhaal Fake is.

John Lijkt me ook de typische naam die een Chinees zou gebruiken om als Amerikaan aangezien te worden :sweat_smile:

2 likes