Ginault Only

John Doe :sweat_smile:

American johnny

2 likes

Maar toch is de kwaliteit super, vooral voor de pre order prijs

1 like

Klopt ook wel, deze Chinees ging vroeger onder de alias Thomas Caddel om zich voor te doen als Amerikaan. In een deel van de horloge community welke hier op forum niveau niet besproken mag worden, wat ik verder ook niet ga doen dus, was zijn ’ ergens anders zeer goed op gelijkende product ’ bekend als de tc Mariner…ipv…hoe dan ook, het is een Chinees en hij maakt horloges met een discutabel uiterlijk omdat ze ergens op lijken maar zijn kwaliteit is hoog

1 like

Zijn echte naam is Tsung Chi en op andere fora bv Watchuseek en bv reddit kun je je helemaal inlezen in de zeer discutabele achtergrond van deze persoon ’ John - ook wel bekend in de community onder alias Thomas Cadell ’ en de vage achtergrond waarmee het hele merk Ginault tot stand is gekomen.
Op dit forum niveau mag het niet tot in detail besproken mag worden, wat ik verder ook zeker niet ga doen dus, maar je opmerking dat het een Chinees persoon zou betreffen ipv een Amerikaan is 100% correct, en het hele USA verhaal is hartstikke vals.

1 like

Amerikaans, of Chinees, ik ben er blij mee.

3 likes

Veel plezier :smiling_face_with_three_hearts:, met brushed band zie ik :ok_hand:t2:

5 likes

9 likes

Met dank aan @Tudor95 .

Draagd echt goed, afwerking is echt van hoog niveau. Plaat breekt en speelt mooi met t licht van helder blauw tot mat/diep zwart.
(Zou t een blijver worden?, kans is groot)

8 likes

Ah jij bent de gelukkige :smiling_face_with_three_hearts:, geniet ervan, anders weet je me te vinden :heart_eyes:!

2 likes

Proficiat

2 likes

De afwerking ziet er echt wel goed en hoogwaardig uit. Het enige wat mij echt tegenhoudt is dat Ginault qua design wel heel erg op een andere merk leunt.

2 likes

Doet me altijd aan Renault denken……

Toch genoeg verschil. En leunen op andere doen vele merken al vele jaren.

1 like

Vergeet de fantastische lume niet, blijft tot in de ochtend zichtbaar.

4 likes

Vandaag deze weer eens omgedaan. Blijft een bjoetie!

5 likes