GiveMeYourDough

Hier kunnen jullie je koop/verkoop ervaring met mij delen.

2 likes

GiveMeYourFeedback dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Een Miltat Oyster overgenomen voor mijn SKX. Het contact was zeer aangenaam, vriendelijk, erg snel en duidelijk. Na het ontvangst van de transactie snel actie ondernomen het te versturen,
Ik zou zeker nog eens zaken doen met de beste man :smiley:

1 like

Vostok band overgenomen. Prima contact, band is nieuw, in het plastic nog. Perfect hoor!

Dick

1 like

Prima zakendoen en snel geleverd.

Plus verrassing, een tweede bandje!

Een sympathiek gebaar :+1:

1 like

Bandje overgenomen. Prima contact en alles mooi vlot geregeld.
Met @GiveMeYourDough kun je goed zaken doen. :+1:

1 like

Op @GiveMeYourDough kan je vertrouwen, heb een uurwerk aan hem verkocht en de deal was vrijwel onmiddellijk geklonken. Betaling was ook op no time geregeld. :ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen en alles zoals geschreven! Bedankt.

1 like

Nato bond band overgenomen van @givemeyourdough, krijg ik er gratis nog eentje bij!!
Verder snel en netjes verstuurd, precies zoals afgesproken. Top!

1 like

Vostok bezel overgenomen van @GiveMeYourDough.
Super communicatie en snelle verzending!
Absoluut voor herhaling vatbaar!

1 like

Bezel-insert overgenomen, weinig woorden waren nodig om af te ronden en 1 nacht verzending. Top dus.

1 like

Voor een projectje was ik op zoek naar een SKX wijzerplaat. Vriendelijke en duidelijke communicatie en snelle levering een dag later. Topper!

1 like

Onlangs 2 bandjes verkocht aan @GiveMeYourDough - vlotte en aangename deal :+1:

1 like

Bezel insert verkocht aan @GiveMeYourDough
Vlot betaald en keurige communicatie.

Dank

1 like

Recent heeft @GiveMeYourDough wat bandjes overgenomen. Betaling razendsnel maar belangrijker, een vent waarmee je afspraken kunt maken. Graag tot een volgende keer!

Gr Bram

2 likes

Glaasje voor de SKX van deze sympathieke HFlid overgenomen (Plus verrassing) :hugs:, Snelle en vriendelijke communicatie met een drupje humor en ook nog eens snel met verzenden. Een topvent om zaken mee te doen, Nogmaals bedank en graag tot de volgende keer :handshake:

1 like

Een bandje gekocht van @GiveMeYourDough. Gisteren de deal gemaakt en vandaag goed verpakt binnen, top. Plus 1 voor @GiveMeYourDough +1:

1 like

2 mooie bandjes gekocht van @GiveMeYourDough vlot, netjes en professionele kerel! Voor herhaling vatbaar!

1 like

helemaal goed gr ed

1 like

Bandje overgenomen van @GiveMeYourDough. Prachtig bandje (nieuwstaat) voor een schappelijke prijs. Bedankt:+1:

1 like