GiveMeYourDough

Afgesproken met @GiveMeYourDough. Aardige vent met veel verstand van horloges. Aangename deal gemaakt. Zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Mijn citizen duiker verkocht aan @GiveMeYourDough Hele fijne en vlotte transactie.:+1:

1 like

Mijn spinnaker gekocht van @GiveMeYourDough . Snel en vriendelijk contact en snel tot een deal gekomen. Horloge was bombproof ingepakt met nog wat extra nato straps.

1 like

Supersnelle deal gemaakt met @GiveMeYourDough. Fijne en snelle communicatie en actie, to the point, top HFer! Aanrader!

1 like

Aan @GiveMeYourDough een Samurai verkocht. Snelle reële deal en betaling was direct binnen.
Communicatie daarna ook erg prettig.
Een aanrader dus

1 like

Tijdje terug een jubilee voor de skx overgenomen van @GiveMeYourDough. Perfect zoals omschreven, erg fijne prijs en vlotte afhandeling. Just how i like 'em!

1 like

Lederen bandje overgenomen. Prima kwaliteit aan een heel schappelijke prijs. aanrader. bedankt @GiveMeYourDough

1 like

Gisteren een Seiko Samurai overgenomen van @GiveMeYourDough . Onder het genot van een kopje koffie en een horlogepraatje de transactie afgerond. Prettig contact en leuke kerel om een horloge deal mee te sluiten, voor herhaling vatbaar.

1 like

Eerder vanavond een prachtige Sarb033 over mogen kopen voor een mooie prijs. Onder het genot van een biertje aan z’n keukentafel hebben we het ook nog over z’n andere horloges en projectjes gehad.
Ik had eerder in juni ook nog 2 bandjes van hem gekocht. Zowel over de koop van de bandjes als de Sarb zeer tevreden. Bedankt!

3 likes

Leuke deal gedaan met @GiveMeYourDough.

Aanrader, snelle, leuke en goede communicatie en afhandeling. :+1::+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @GiveMeYourDough. Aardige kerel. Reageert snel. Dit was de tweede keer dat we zaken deden en waarschijnlijk niet de laatste keer. :sunglasses::+1:t3:

1 like

Bandje verkocht aan @GiveMeYourDough. Afhandeling en communicatie gingen vlot!
Prima zaken doen zo :grin: :+1:t2:

1 like

Een schitterend horloge overgenomen van @GiveMeYourDough . Prettige snelle communicatie, duidelijke afspraken en snelle bombproof verzending. Fijne deal en zeker voor herhaling vatbaar. Thanks :clap:

1 like

Een heel hip zomers bandje overgenomen van @GiveMeYourDough prettige communicatie, goede afspraken en goede levering. Zeer positief :+1:

Daarnaast staat ie altijd klaar om te helpen met een vraag (of 20 vragen)

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/vostok-amphibia-orange-summer-mod/259207

Deze mooie zomerse build van @GiveMeYourDough overgenomen. Snelle en soepele deal.

Een echte aanrader om weer eens zaken mee te doen.

Bedankt :+1:

1 like

Hele leuke Seiko overgenomen van @GiveMeYourDough. Vlot en probleemloos contact, super snelle verzending en een prima Seiko. Mijn aanbeveling gaat naar @GiveMeYourDough!

1 like

Van @GiveMeYourDough een Glycine overnomen. Supersnelle en goede sevice, thx.

1 like

Nadat @GiveMeYourDough mij benaderd heeft voor het overkopen van een horloge hebben wij erg gemoedelijk contact gehad. Grapjes waren niet uitgesloten :grin:
Zeer netjes geboden en duidelijk over zijn intenties; erg prettig om een dealtje mee te sluiten en kan het iedereen van harte aanraden.

Bedankt!:vulcan_salute:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-skx031-nh36-pic-heavy/273223/2

1 like

Van @GiveMeYourDough een mooie Seiko overgenomen en dat is me zeer goed bevallen. Snelle communicatie en vooral heel snel opgestuurd.

1 like

Vandaag een super mooie Seiko overgenomen van @GiveMeYourDough.

Onder het genot van een lekker pilsje en uitgebreid gesprek over horloges het horloge overgenomen van @GiveMeYourDough .

Horloge was zoals omschreven en de deal was snel gesloten. Tot de volgende! :sunglasses:

1 like