GiveMeYourDough's Summer Mod [pic heavy]

Ah, die is goed gelukt man. :ok_hand:

:point_up: Hij haalt mij de woorden uit de mond.

3 likes

Prachtig resultaat, en een goed geschreven verhaal erbij. Top post! :+1: Veel plezier er van gewenst.

1 like

Zeer geslaagd resultaat :ok_hand:
Zo’n mooie topics doen me terug zin krijgen voor een mod te maken. :blush:

1 like

Heerlijk dit soort projectjes. Lekker aan de tafel zitten met het ongure weer, fijn muziekje op de achtergrond, kids die op de achtergrond de legodoosjes incompleet maken, het vrouwtje wat rommelt in de kledingkastkamer en uiteindelijk zelf wat moois uit eigen creatie neerzetten. Hier kan ik als man intens van genieten. Chapeau!

Welk apparaat heb je trouwens voor die wijzers gebruikt?

1 like

Zo dan! Nice geworden!

1 like

Erg leuk horloge geworden zo.
Lekkere zomer beater.

1 like

Leuk al die enthousiaste reacties! Tof om te lezen dat sommige van jullie hierdoor geïnspireerd raken, dat vind ik echt leuk om te lezen. Zelf ben ik ook door anderen hier geïnteresseerd geraakt in deze projectjes.

Daar heeft ie inderdaad wel iets van weg. Ruilen? Deze is nieuw. :crazy_face:

Sexy plexi :star_struck:

Je weet het nooit bij mij. Die vorige heeft het maarliefst een jaar volgehouden :joy:

Leuk om te horen. Alvast succes met je aanstaande project???

4x thanks :pray:t3:

Yes, dat moest gewoon. Zonder was een gemiste kans.

Leuk om te lezen. Zo ben ik ook ooit geïnspireerd geraakt :hugs:

Zou ik zeker doen. Is heel tof om te doen.

Dat zou te druk worden denk ik. Plus dat dat niet gaat met enamel. Enamel vloeit uit en dat gaat een bende worden. Op de kroon was het niet zo moeilijk, die heb ik gewoon volgekliederd en het overtollige er met een satéprikker vanaf geveegd. De rest blijft in het gegraveerde randje zitten.

Laat dials maar weg :joy:

Leuk dat je hem kunt waarderen ook al is het niet jouw ding. Uiteindelijk ben ik door jouw mods ooit begonnen hiermee :hugs:

Vooral doen. Het blijft leuk om te doen en niets toffer als een horloge dat je zelf hebt gemaakt of naar je eigen idee hebt aangepast.

Heb deze keer alleen de secondewijzer gedaan. Mijn “dure” wijzerafnemer is een gaar ding dat kapot is. Daar heb ik een gratis Ali Express afnemer voor gebruikt die van verassende kwaliteit is. Het monteren doe ik normaal met een pers maar deze keer heb ik een stiftje gebruikt die er speciaal voor zijn gemaakt. Zit een holle bus op die over de minuten en uren pijp valt.

6 likes

Superleuk mod. Ik ben er meestal niet zo van, maar hier raak ik echt wel enthousiast van. Mag ik vragen waar je de basis Vostok gekocht hebt?

2 likes

Mooi gefixed en super geslaagd. Succes verzekerd met die Boctok’s.

1 like

Thanks! De Vostok komt bij Komandirskie.com vandaan. Voor nog geen 45 Euro ligt ie binnen 2 weken op de mat.

2 likes

Gaaf gedaan en leuk gedocumenteerd! Het eindresultaat mag er zeker wezen!

1 like

Zeker leuk en mooi gedaan!
Met die oranje band is hij helemaal top.

1 like

Schitterend horloge met bijpassend enthousiast (makend) relaas. Hulde.

Mijn dough kan je zo krijgen voor deze klatser ;-).

1 like

Hm, hoeveel gram dough zou hij willen? Ik heb nog wel wat bloem, ei, zout en suiker over voor zandkoekjesdeeg…

1 like

:+1::+1::fire:

1 like

Bedankt voor dit leuke verslag. Mooi resultaat.

1 like

Thanks! Vind hem zelf ook goed gelukt. Kan niet wachten tot de eerste nationale feestdag :netherlands:

1 like

Super leuke mod!
Welk soort lijm gebruik je eigenlijk om de bezel insert in de bezel te plakken?

Thanks! Ben ook erg blij met hoe ie geworden is.
Ik gebruik een 2 componentenlijm van Bison. Die lijmt vrijwel alles aan elkaar en is zeewater bestendig. Niet geheel onbelangrijk met een duiker.
Alhoewel, die van mij komt niet verder dan handen wassen onder de kraan :hugs:

2 likes

Thanks, dan ga ik die eens proberen.
Ik had al eens de insert van mijn Sea Urchin vervangen en deze gelijmd met Pattex contact lijm, deze zou volgens Pattex ook waterbestendig moeten zijn maar toch komt de insert gewoon los als hij in water ligt. Dus ofwel toch geen goed product ofwel zelf iets niet helemaal goed gedaan.

1 like