Glashütte Original only

It’s back :star_struck: dus een x-post

10 likes

Een meesterwerk van Glashütte Original, ze zijn eerder bekend voor hun klassieke horloges maar door dit horloge ben ik een grote fan van het merk geworden. De kwaliteit, afwerking en gevoel aan de pols zijn gewoon fenomenaal.

16 likes

dit draadje nog maar keertje kleur geven…

10 likes

verschillende lichtomstandigheden geeft variatie bij de bijna 40 mm

10 likes

https://www.watchonista.com/articles/depth/step-back-1970s?utm_campaign=later-linkinbio-watchonista&utm_content=later-23198963&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio

1 like

mooi hoor, beetje gekunsteld poseren met hun horloge (maar het gaat om de beauty’s) , zie hier een artikel over de ‘mijne’, groene variant groene variant seaq

5 likes

die blauwe, groene tegenhanger van jouw seventies is ook erg gaaf…wie weet

1 like

14 likes

Schitterende plaat…

Gisteren kerstfeest , vandaag opkuis en zuiver maken van het “evenement”.

Voorheen:

Na:

resultaat: + 2 dagen energie getankt!

7 likes

Mijn holy grail, hopen dat ik dit ooit kan realiseren :ok_hand:t2:

3 likes

16 likes

Happy New Year!


15 likes

Ik zou de 39,55 variant van de SeaQ meteen kopen als er een open-back versie komt. Hopelijk in de nabije toekomst, want laten wij eerlijk zijn, de meeste mensen kopen dit horloge echt niet om te duiken.

Vraagje, waar kopen jullie deze prachtige GO’s. Ben echt fan van het merk maar het is in Nederland echt verdomde lastig om een ad te vinden. Volgens mij heeft alleen boutique Tourbillion in Amsterdam ze als ad nietwaar?

Komen de meeste van jullie horloges van chrono 24 of een goed adresje net over de grens ofzoiets? Ben erg benieuwd!

Hoop zelf ooit m’n go reis te beginnen met een panomaticlunar met de groene dial.

Steltman in Den Haag is mi ook een AD. Leuke zaak en mij destijds met mijn Senator goed geholpen.

1 like

Ik heb de 2 GO’s die ik heb gehad allebei online gekocht. Eentje via een bekende en eentje via chrono24. Passen helpt wel natuurlijk. Dus ik begrijp dat je dat liever doet.

1 like

In Aachen zit een GH dealer …erg fijne dag fijn…bandje gekocht

1 like

Heb daar volgens mij een pano gezien…lucker…

1 like

Mijn eerste GO komt van Colman Knokke en mijn 2de van Colman Antwerpen.

2 likes