Glashütte Original only

Vandaag veel gewandeld met de kids.





16 likes

Bedankt allen.
Heb nu al een stuk meer opties dan ik eerst had gevonden haha. Hopelijk join ik jullie ooit ook met enig regelmaat in dit topic met m’n eigen GO.

2 likes


7 likes

7 likes

8 likes

Als deze nu een paar mm kleiner was, dan…

De grote datum is mooi gepositioneerd, en goed voor slechter wordende ogen van een 50+ er. Die dan wel gemiddeld weer eerder het geld heeft voor deze desk diver dan een vroege 30er met nog goede ogen. Die kan dan de versie met de kleine datum op de 3 nemen :grin:

Ondanks grootte draagt dit horloge extreem aangenaam op mijn 17.5cm pols. Ik voel het eigenlijk nooit, ik draag het dag en nacht.
De kastvorm, het bandje en de fantastische vlindersluiting maken van dit horloge het meest comfortabele in mijn collectie.

4 likes



10 likes

:heart_eyes: (klik op rechthoek, foto laad blijkbaar niet, is mooi filmpje van nieuwe Seventies Chrono blauw.)

4 likes

idd erg gaaf…

Vanaf 2:15 prachtige beelden. Die nieuwe wijzerplaat is machtig mooi zeg, verderop nog veel mooie beelden.

5 likes

Prachtig!

Ook vandaag weer om de pols :heart_eyes:

En schaamteloze plug voor degene die hem gemist hadden :innocent:

1 like

Ik wilde eens peilen wat men vind van de senator chronograph? Ik zie hem hier nooit en vroeg mijzelf af of hier een reden voor is.
De reden waarom ik het vraag is omdat deze op mijn lijstje staat om binnenkort te gaan bekijken en passen en eventueel aan te schaffen.
Daarnaast heb ik de JLC polaris GMT chronograph, de Breguet XXII en Blancpain FF bathyscape chronograph als mogelijke alternatieven op mijn verlanglijstje staan. Maar mijn voorkeur gaat ongezien en gepast te hebben uit naar de GO.
Misschien dat jullie mij wat verder op weg kunnen helpen.
Groeten Leen.

1 like

Welk model bedoel je precies, de Senator Observer Chronograph uit de actuele collectie?

Ik heb hem zelf niet in handen gehad maar het is zeker geen kleintje met 44 mm. Ik vind de opmaak wel fantastisch en ben sowieso fan van GO en hun ‘Uhrmacherkunst’.
De concurrentie die je noemt can JLC, Blancpain en Breguet is ook niet de minste echter. Vooral passen en proberen dus!

1 like

@wps heeft trouwens de driewijzer/niet-chrono Senator Observer

Correct! Echter heet deze formeel de Senator Excellence :ok_hand:

11 likes

Ik vind de senator die @split_time noemt prachtig van layout. Maar inderdaad veel te groot met 44mm. En de blingy achterkant met de GO rotor gooit ook iedere keer wat roet in mijn eten.

Ze hebben wel de mooiste big date complicatie, samen Moser trouwens, die is ook mooi, maar ik vind ze gewoon te groot.

2 likes

bucherer blue 42 mm senator

5 likes

Nog te groot :slight_smile: