ben benieuwd wel maatje dan wel zou willen…
max 40mm graag patek heeft mooie exemplaren in die maat, helaas van een andere prijsklasse.
Elke Senator met Kaliber 39 is ook 39mm groot. De chronograaf is er met en zonder datum. Doordat de Kal 39 modulair is valt de datum weg onder de chronoplaat, hierdoor is de loep noodzakelijk. Ref, 39-31 slaat op Kal 39 chronograaf. Zoek eens op ref. 39-31-07-07-04, de Navigator chronograaf zonder datum.
Overigens is de Kal. 39 een tractor maar wel in de positieve zin. Oersterk, nauwkeurig en betrouwbaar en heeft de kracht om diverse complicaties aan te drijven.
weet je wat over kaliber 36? en waar de 1 voor staat? (dat heeft deze bucherer bovenstaand)
De 1 aan het begin is een latere toevoeging, ik weet niet waar hij voor staat
Ik bedoel eigenlijk de senator chronograph panorama date, met caliber 37.
Groet Leen,
Prijzig, rond de 10k
Dit is zo’n lekker ding
Ik heb dat Kaliber in een ander horloge. Ben er blij mee.
Loopt nauwkeurig, stelt zich makkelijk, degelijk en het is prachtig gedecoreerd.
Flyback ook nog als extraatje.
Wat ben ik blij dat ik GO ontdekt heb. De SeaQ is nu al sinds aankoop het primair horloge in mijn (veel te grote) collectie.
En terecht
Ik heb veel horloges zoals de meesten hier. En het lukt me soms nog om een ander horloge te dragen maar zeggen dat de SeaQ mijn dominant horloge is geworden is een understatement. Ze is meer dan dat. Ik maak me vaak de bedenking waarom ik nog andere horloges heb.
Het is een combinatie van schoonheid, afwerking, functionaliteit en vooral leesbaarheid. Geen enkel horloge beantwoord zo erg aan mijn noden dan de SeaQ Panoramadatum. Geen enkel.
de volledig gouden versie is ook wel gaaf, ben alleen bag dat het te…is, zit ook nog in mijn achterhoofd als ik naar suisse ga…ook de 70ties in de groen/blauwe variant
Wat een prachtig horloge
Prachtig!!! Een zeer onorthodoxe perp maar perfect afleesbaar. Dit is de Kal. 100 van 41mm. Zelf zou ik de voorkeur geven aan een 39mm Kal. 39. Dat is voor mij de perfecte maat
Valt idd wat groot…‘oud’ model met de rode stip
Is dit een "pas’ foto of een NA ?