Absoluut nog een pas foto…mooi horloge maar viel m.i niet lekker…had ook de grijze seventies gezien maar niet gepast:roll_eyes:
Wat ben ik toch blij met dit horloge. En dat op zich is eigenlijk wonderlijk. Een stuk staal dat zoveel vreugde geeft. Beetje vreemd maar het is zo. Dank aan GO voor dit juweeltje!
Klop klop op t autoraam…doe open papa doe open😂
Prachtig! Lekker bandje ook erbij!
Ik zit wel eens te kijken naar een Panoinverse. Erg mooi vind ik.
Lekker hoor. Is dit de zwarte wijzerplaat?
Je zou het bijna denken op basis van de foto , maar het is de blauwe. De achterkant is ook een prachtig aangezicht. Alleen de band is nog enorm stijf, dus die moet nog wat naar mijn pols vormen
Mooi, gefeliciteerd . Voor mij werkte vooral de sluiting niet lekker op de standaard band. Ik krijg hem alleen maar lekker onder de pols met custom banden met een extra kort stuk aan 1 kant. De band is verder wel top qua kwaliteit, hoewel ik hem hierdoor eigenlijk alleen maar op andere horloges heb gebruikt.
Wat een plaatje zeg…
Dank! Ik snap helemaal wat je bedoelt met de sluiting. Idealiter zou de band die aan de onderkant van de wijzerplaat vastzit korter mogen, hierdoor komt de sluiting beter uit. Ik kijk het nog even aan , maar wellicht is zo’n custom band een idee. Waar heb jij goeie ervaring mee?
Ja prachtig!!! Mijn huidige droomhorloge maar dan met witte wijzerplaat…
Dat uurwerk ook…
Ergens dit jaar komt die ook hier om de pols
Ik heb banden van Ko en van ABP Paris. Maar om uit te proberen of het voor je werkt werkt, zou ik zeker Ko aanraden.
Wauw gefeliciteerd echt prachtig!
Nog bedankt voor de tip, ben nu in gesprek met Ko.
Eerst internet afgezocht totdat ik erachter kwam dat hij gewoon op dit forum zit …uhmm
In de tussentijd heb ik de band omgedraaid, de vouwsluiting zit nu aan de binnenkant van mijn pols en dat voelt al een stuk beter!