Glashütte Original only

Dat is precies het proces waar ik doorheen ging. En dan tegen jezelf zeggen dat het wel OK is terwijl het eigenlijk nog steeds voor geen meter zit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met een wat grotere pols is het misschien OK, maar met een pols van 17,5cm werkt het gewoon niet.

Ik heb de maatvoering die voor mij perfect werkt even voor je opgezocht. Lengte korte deel 5,5cm. Lengte lange deel 13,5cm.

Toffe foto. Zo zie je mooi het gebolde glas en de kwaliteit van de wijzerplaat. Gaaf!

1 like

Mooi hoor :heart_eyes:

Vandaag weer de Senator, elke keer weer genieten!

23 likes

21 likes

Die kleur :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Nieuwe reed green panorama datum , gewoon prachtig, wanneer groen dan zo :

10 likes

Dit is groen genoeg…:wink:

8 likes

Meer foto’s en review:

2 likes

Seventies baby :kissing_closed_eyes:

7 likes

SeaQ time

10 likes

Fris gewassen :grinning:

7 likes

My precious :blush:

Ahum … :shushing_face:

14 likes

Soms vraag ik me af waarom ik mijn andere horloges behoud vermits ik eigenlijk alleen mijn GO’s draag. :thinking:

Deze en de SeaQ hebben van al mijn andere horloges safe queens gemaakt. :confused:

16 likes

Dat begrijp ik wel! Ben wel benieuwd wat er dan blijft liggen?

Goh, in totaal een 20 tal ongeveer, Rolex, JLC, Zenith, Grand Seiko, etc…
Ik wil er daar in ieder geval een aantal nog van kwijt, beetje bij beetje verkopen om dan tot een kleine verzameling te komen.

heel herkenbaar heb al een hoop weg, echter de GH blijft :wink:

GO is gewoon een erg mooi merk. Heb getwijfeld tussen onderstaande en een Blancpain. Uiteindelijk gekozen voor de BP Bathyscaphe, maar deze gaat er zeker ook nog komen!

19 likes

Wat een tof horloge :ok_hand:t2:

1 like

Dank! Ben erg blij met mijn GO Senator Date - nieuw aangeschaft begin dit jaar maar deze zie ik de collectie niet snel verlaten :heart_eyes:

16 likes