Glashütte Original only

Aha, ik was te snel :zipper_mouth_face:
De andere 39.5mm varianten hebben een gesloten caseback zoals deze:

Leuk om het uurwerk te zien. Geen gravering bij de balans zie ik, hier en daar dus wel wat besparing bij dit uurwerk. Maar nog steeds mooi!

2 likes

Ach ja, zo’n achterdeksel van massief goud is natuurlijk een stukje duurder dan eentje van staal. Dus dan maar een glaasje erin. Dat scheelt een paar gram goud.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

@DVR Ik heb geen GO (want Breitling fan :slight_smile:) maar ik vind dit echt een heel fraai examplaar. Heb bij Steltman ook al naar dit model staan staren. Aan je post te zien heb je er veel plezier van :+1:

2 likes

Ja, het plezier en genot is enorm. Ik heb ze sinds augustus en ik draag ze enorm vaak.
Soms vraag ik me af waarom ik nog andere horloges in de verzameling heb buiten de beide GO’s. Maar dan besef ik ook alweer snel dat ik eigenlijk een horloge junkie ben en ik het ‘hoarden’ zou missen. :grinning: :roll_eyes:
Vandaag is deze aan de beurt :

16 likes

Carwash wristshot

15 likes

GO boven :wink:

22 likes

Wat een mooi horloge is dit toch. Sinds kort bovenaan de “die wil ik ooit hebben” lijst.

2 likes

Sorry voor alle likes :hushed: :ok_hand:

1 like

Sorry? Doet enorm plezier :+1: :hugs:

ook @Kekw :hugs:

2 likes

Graag gedaan Denis, bedankt voor de mooie foto’s

1 like

Thanks!

En daar ga je geen spijt van hebben. Er is echt geen betere of mooiere duiker imo.

Wauw, mijn avond kan niet meer stuk. Wat een boel bloemen vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ben benieuwd wat men hier van dit horloge vindt? Ik heb hem een jaar of 20 (denk ik) geleden gekocht. Draag hem nooit meer omdat ik hem zonder leesbril niet kan aflezen. Ik vind hem nog steeds prachtig. (Is trouwens geen foto van mijn eigen exemplaar).

Mooi horloge, met een GO uurwerk. Toch?

Mooi en tijdloos.

Weet ik eigenlijk niet.

Automatik | Union Kaliber 26-32 | 51 Rubine | 40 h Gangreserve | 28.800 A/h | Stunden | Minuten | kleine Sekunde | Datum | Chronograph

9 likes