Glashütte Original only

Ik doe even illegaal mee (mocht hem even passen); Ik vond hem erg “under the radar” maar heel verfijnd met een prachtig uurwerk :ok_hand:t3:

9 likes

Ja die combinatie van subtiel maar met een prachtig uurwerk heeft me over de streep getrokken :heart_eyes:

Was alleen geen fan van het bandje dus die heb ik vervangen :smile:

6 likes

Een dressy pilotstyle, dat is weer eens wat anders :+1:t3:

:grimacing: Is wel maar tijdelijk want er is al een sailcloth strap onderweg.

1 like

Liebling

14 likes

Wat doe je als je 40 minuten te vroeg bent om je 7 jarige dochter op te halen van tekenschool? :slightly_smiling_face:




19 likes

Die ziet er toch echt lekker uit, zo mooi (foto van insta)

20 likes

Blauwe dan maar wisselen naar groen?

Even de sfeerspons uithangen. Wat ik op zich een wonderlijke keuze vind is dat het datumvenster etc niet groen is. Bij de blauwe is ook het datumvenster blauw :face_with_monocle:

6 likes

No way, wacht maar tot je de blauwe ziet! Die is er nog niet he, wait and be surprised. Me too, heb ze blind gekocht. Voor alle duidelijkheid het gaat niet over de donkerblauwe die nu gewoon te koop is. :sunglasses:

Ik vind dat juist goed zo. Zowel boven als onder een zwart vlak. Anders ‘too much’. Is bij mijn gele ook zo. GO knows best :smile:

9 likes

Vintage

2 likes

Vandaag in de namiddag een leuk en intiem Glashütte Original event bezocht bij Steltman Watches in Den Haag. Uitgebreid en zonder druk de complete collectie kunnen zien en passen. Veel goud aanwezig, prachtige PanoMatics, stoere SeaQ duikers, en -mijn persoonlijke favoriet in de huidige lineup- de Seventies chronograaf :heart_eyes:

Ook de VP of Sales van GO dhr. Pachner was aanwezig, nog even leuk mee zitten praten.
Dank aan Steltman voor de organisatie en lekkere hapjes plus gin-bar :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Prachtig, is dat event morgen ook nog?

1 like

16 likes

Helaas, was enkel vanmiddag/vanavond en op uitnodiging.

Kan ik iemand hier tegen €5,- verzendkosten een plezier mee doen?
De actuele 2021/2022 Glashütte Original catalogus, engels, hardcover, nieuw en ongelezen.

3 likes

Dus. Een Glashütte Original PanoMaticCalendar. Wat vinden we ervan? Ik vind het een fantastisch ding!

€27.600 voor de Rose gold versie
€40.400 voor de platinum versie (Limited 150 pce.)

100 uur power reserve, silicon spring, 12.4mm dikte, 4hz.

Ik hoop nu al op een stalen variant voor zo’n €12.500 haha!

Bron van fotos en info: monochrome watches website.

13 likes

Qua complicatie vind ik hem super. Qua balans op de wijzerplaat eigenlijk nog niet echt. De datum lijkt er een beetje tussen gefrot. De panomaticlunar is ook vrij druk, maar dat past op de een of andere manier precies voor mij. Bij deze allemaal net niet.

… is vergeven :postbox:

2 likes

Maar goed dat ik onlangs geen klant geworden ben bij Steltman, want als ik uitgenodigd was geweest, had ik meneer Pachner net zo lang lastiggevallen totdat hij garandeert had dat GO binnenkort ook 36-37mm kasten in 10mm hoogte gaat aanbieden :rofl:

2 likes