Hoe mooi en anders kan een horloge zijn? Dank u GO. Je verwent me met deze en de komende blauwe.
Ik kijk altijd wat langer naar dit horloge als je een foto plaatst. Voor mij één van de mooiste horloges van het forum!
Prachtig!
Voorpret continues met een mooie collectieboek, overgenomen van @anon51488064EVHF én een geweldig bandje van struisvogelpoot gemaakt door @Ko-Banden!
Nu het horloge zelf nog haha
Schitterend:ok_hand:t5:Jij hebt echt een goede smaak.
Ach, als je bijna recht heb op pensioen en je jezelf al wat ouder voelt (hier en daar pijntjes, al dan niet chronisch) dan leer je dat goede smaak eigenlijk niet bestaat. Er is gewoon ‘smaak’ en die is altijd ‘goed’.
Als jij het lekker of mooi vindt is dat alles wat telt.
Maar toch, dank voor het fijne en in dank aanvaarde compliment. Het is aangenaam te lezen.
Wat een knaller dit!! Gefeliciteerd ermee!
Het L.E. kaartje in dezelfde kleur als de wijzerplaat laten maken is natuurlijk helemaal gaaf, dan heb je het als fabrikant begrepen vind ik.
Pak je de zalmkleurige, officieel Vibing Orange (deze keer heb ik m’n huiswerk wel gedaan), wijzerplaat uitvoering er ook nog bij?
Mooie aanwinst die Seventies Chrono !!!
Dank je wel! Zowel voor de felicitaties en huiswerk.
Neen, de Vibing Orange ga ik niet kopen. Het moet ergens stoppen en voor dit jaar ben ik ‘uitgekocht’, heb verleden week nog een BP gekocht. Die heb ik nog niet en weet niet wanneer ik tijd heb ze op te halen. Maar nu is het ‘op’.
Een Fortis en Breitling ook nog recentelijk toegevoegd. Denk dat ik wat aan het overdrijven ben met kopen
Vind ze wel mooi, daar niet van…
Nee joh, we want more
I like you
Maar toch maar niet. Moet nog wat budget overhouden voor de jaren die komen.
Zelfs de stickers zijn blauw . Gefeliciteerd. Prachtig.
zeer gaaf gefeliciteerd…
Foto doet de plaat geen eer aan. Prachtig horloge. Gefeliciteerd…