Eigenlijk wel. Ben zelf naar de groene of blauwe (sixties) aan het kijken maar vind het zeer moeilijk om een beslissing te maken. De blauwe nog niet in het echt gezien, de groene om de pols gehad in Salzburg. Schitterend maar heb al een groene.
Begrijp het enthousiasme. Maar volgens mij zonder plastic nog mooier .
Welke is nu mooier: deze of de gele?
Ik ben gek op beide kleuren, toen ik jonger was en mijn droomauto kocht was die geel.
Toen ik begonnen ben met fietsen moest ze dat blauw hebben, beide kleuren zijn evenwaardig voor mij. Zal het zo zeggen, kijk ik naar de gele dan is die de mooiste, kijk ik naar de blauwe dan is die het. Ze hebben elk zoveel charme, en ook nog dezefde LE nummer, het is gewoon een perfect paartje.
Ik hoop op mintgroen voor volgend jaar, dan heb ik al de kleuren die ik wil.
Dat knalt lekker Mooie aanwinst met een super uurwerk erin !
Benieuwd naar een foto met de blauwe en de gele naast elkaar!
Ja ik ook eigenlijk, dat is voor later als ik ze ga uitpakken.
Je laat de blauwe nog ingepakt?
Die is idd nog ingepakt. Dat was met de gele ook zo, kan je hier hogerop lezen.
Heb ze even uit de doos gehaald voor de foto’s maar nu is ze opgeborgen. En als ik er klaar voor ben gaan we verder.
Zo dan, wat een fijn duo naast elkaar: laatste generatie Lotus Esprit en de obligate 911.
Wat een ontzettend mooie toevoeging aan je collectie kerel! Genieten als het kan… dat is wat je doet! Dat je er nog lang van mag genieten
Zo , enkele quick and dirty pics van beiden. Horloge is gesteld en strakjes voorzichtig sizen. Volgende week hopelijk betere foto’s. Echte kleur is nauwelijks op foto te krijgen. Spijtig wel… 't is niet anders. Maar als je alle foto’s bekijkt krijg je toch een idee wat het in werkelijkheid is. Beter dat dan niks
thats dirty man…
Pffff wat een duo
Wat een briljant duo!
Snap het eigenlijk niet…ik hou niet van chronografen, de datumaanduiding is best wel fors aanwezig, er gebeurt veel, kast lijkt groot en toch…en toch klopt het allemaal met dit horloge, zowel in het geel als het blauw. Echt de mooiste(n) van het forum!
Heel vet die twee GO’s maar eeeeh een Esprit en 911. God my man!
Beauties!!
Mooie fiets!
Misschien een korte video als GIF uploaden, dan kunnen we extra meegenieten van de kleur als het beweegt