Glashütte Original only

Hier komt toch niemand dus maar is een Breitling posten :sunglasses:

14 likes

Wat een waanzinnige combi🤩

1 like

Die blauwe is wel veel mooier dan de gele :slight_smile:

1 like

Eens! Prachtig

1 like

Hier stem ik op geel :raised_hands:

2 likes

Ik vindt die gele GH mooier! Die Breitling blauwe is ook mooier in mijn ogen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Toffe reacties. Ik begrijp iedereen. Als ik naar de blauwe kijk vind ik die de mooiste, kijk ik naar de gele dan is die ‘the one’.

De gele heeft bovendien het voordeel dat ik ze al een jaar heb en mij ondertussen meer aan het hart ligt. Het is tenslotte ook mijn eerste Seventies.

Maar ik ben toch thuis met een voet wonde en kan niet weg en dus draag ik 2 horloges. Foto van mijn 12 jarige dochter:

16 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Wat een weelde

1 like

Seventies disco blue

18 likes

De laatste voor vandaag, zalige tijd aan het zeetje.

9 likes

Joining the club!!

37 likes

Wow , mooi :star_struck: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

1 like

19 likes

Iemand ervaring hier met service van een GO Panomaticlunar?

Ik kan me voorstellen dat een servicebeurt best wel prijzig kan worden met de complexiteit van dit horloge. Ben nog niet bij Steltman geweest om te passen en hiernaar te vragen maar hoopte dat iemand misschien vanuit eigen ervaring hier iets over kan vertellen.

1 like

Prijzen voor een service stonden altijd op de site van GO. Dit per kaliber. Zelf, via Steltman, mijn Senator Karree een full service gegeven bij GO. Niet goedkoop. Duurde lang (+3 maanden, evenwel in de Corona periode). Was verder zeer tevreden met het resultaat. Steltman ook zeer behulpzaam.

2 likes

Honeymoon spam

28 likes

Enorm gaaf ontwerp en wel heel praktisch zo’n power reserve! :star_struck:

Ik denk dat beige, lichtgrijze en donkergrijze banden hier ook heel mooi bij kunnen staan

1 like

16 likes