Prachtig, zowel de GO zelf als je enthousiasme om dit kleinood groots onder de aandacht te brengen! (en terecht)
Een half uur hier zitten scrollen…nu wil ik er ook een.
@Cihanski is een goede inspiratie van hoe je er moet komen. Seiko - Oris - GO
Haha één ding wat ik heb geleerd van 2,5 jaar HF is: we komen er echt nooit!!
En het begon allemaal echt niet met Seiko hoor, the struggle was real:
Met deze GO ben je wel een stuk dichterbij.
Wat is eigenlijk je grail?
Tja, dat is een waslijst van mooie horloges die nooit haalbaar zijn en nog eens flink fluctueert. Eén grail is zo definitief (wat als je die dan hebt???Account HF opheffen?!?!)
Maar hier een topper die zo naar me toe mag rollen:
Mooi subtiel, die power reserve indicator
Ik vind hem Wauwwwww!!!
Perfect weer, mooi horloge…wat wil je nog meer
Ik heb nog wel paar vragen, hopelijk kan iemand ze beantwoorden!
- Het horloge loopt voor mijn gevoel standaard net iets te snel, al lijkt het wel beter te worden sinds de aanschaf. Kan dat kloppen en dan met name het feit dat de afwijking minder wordt na mate van tijd?
nb. Ik heb 'm nieuw aangeschaft - Ik heb ergens gelezen dat de wijze waarop je 'm neerlegt ook bepalend is. Bv op zijn zijkant(en) kun je hem iets sneller laten lopen en wijzerplaat naar benenden iets vertragen? ik leg hem dan ook nu stanaard avonds met de wijzerplaat naar beneden. Bijkomend voordeel…het prachtige uurwerk bewonderen
- Er staat in beschrijving dat je niet de quick date moet gebruiken tussen 20:00 en 02:00 , per ongeluk toch laatste keer gedaan. Hoe schadelijk is dat? Er lijkt niets aan de hand te zijn
- Het opwinden gaat naar mijn idee niet altijd even soepel, er lijkt soms weerstand op te zitten. Herkenbaar bij iemand? En ja ik weet dat het een automatic is, maar die power reserve is ook weer niet zo lang
Alvast dank en fijne dag allen!
- dat kan best kloppen. dat hij na een paar dagen beter gaat lopen.
- ik zou hem op de zijkant zetten; niet op zijn kop. ooit eens gelezen, weet het verder ook niet.
- inderdaad niet slim. als het verder goed werkt, het datum verzetten is er, nog, geen schade. of minimaal…
- hij zou soepel moeten opwinden na stilstand. als je hem draagt zou je niet extra bij hoeven winden…
mooi horloge !!
De technische know how laat ik over aan ander hf-leden, maar schitterend horloge heb je daar!!
Mij is ooit verteld het neerleggen af te wisselen. Hierdoor zou je de verschillen in “loop snelheid” compenseren. Wat betreft eventuele krasjes. Het glas is het hardste onderdeel van je horloge.
Waanzinnig duo, begin het merk steeds meer te waarderen!!! Dangerzone