Balen zeg!
Ik vind die blauwe echt prachtig. Maar je weet in elk geval dat hij nog ergens is.
Balen zeg!
Ik vind die blauwe echt prachtig. Maar je weet in elk geval dat hij nog ergens is.
Dan moet je wel in een paleis wonen
Zijn 2 toppers en eens wat anders zo tussen al het andere geweld
380m2 verstopruimte
Ik ben pas een week geleden echt beginnen zoeken. Heb mijn 3 kids 100euro finding fee beloofd. Tot nu toe niks. Ik begrijp het niet. Meen me te herinneren dat ik bij het verstoppen dacht ‘hier vind geen dief het’.
Blijkt ik ook niet meer…
Haha dat is groot zat
Mooi dat je je kinderen mee laat zoeken ik hoop dat je hem nog gaat vinden want anders erg jammer van dit prachtige horloge
Gisteren toen ik mijn wanhoop deelde hoopte ik dat ik daardoor de hekserij kon doorbreken. Vandaag weer aan het zoeken gegaan en met resultaat
Geweldig! Blij dat hij terug is. Kunnen wij er ook weer van genieten.
Top en fijn dat je hem gevonden hebt, zoals gezegd zijn 2 toppers
dat is wel erg, dat je je horloge een half jaar niet mist.
Blijft mooi, en bijzonder dat je twee kleuren hebt. Ben je de SeaQ panorama date ook kwijt? Die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
Hélaba, Ik dacht dat ik ze wist liggen he, dus missen was er toen niet bij.
Pas toen ik ze 2 weken terug wou dragen en niet vond was ik nog niet echt in paniek.
Maar hoe langer hoe meer paniek. Geculmineerd in mijn post van gisteren. Dus nu opgelucht en heel blij.
En neen, ik ben geen enkele andere kwijt
Ik wordt al zenuwachtig als ik mijn sleutels niet direct kan vinden. Blijft een bijzonder horloge. Ik zeg “dragen”.
Prachtige foto’s hoor!
De mooiste.
Eens
Prachtige kleur blauw. Ik vind de gele ook heel mooi. Allebei heel uitgesproken, maar precies goed