Glashütte Original only

Laat de zichtkast eens zien …

Bedoelde je lichtkast of de achterkant? Hierbij beide :wink:

24 likes

Gelukkig nieuw jaar.

13 likes

Een nieuwe aanwinst! Deze bevond zich lang in de bovenste regionen van de wensenlijst. En nu kan ik hem eindelijk toevoegen aan de collectie. Deze gaat lang blijven! De originele GO strap is al in nabestelling om hem compleet te maken. Kei blij! :star_struck:

43 likes

Mooi hoor! Geniet er volop van! Prachtige aanwinst

Die ken ik :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Heel mooi. Ingetogen duiker. Gefeliciteerd!

1 like

Fantastische aanwinst! Mooi om deze nu eens op de stalen band te zien.

Veel draagplezier!

1 like

:facepunch: Ik had die van jou natuurlijk ook gezien, maar uiteindelijk toch liever op staal uit Duitsland. Ik heb wel het gevoel dat ik hem wat langer ga houden :smiley: Hij past gewoon helemaal bij mij.

1 like

Heel mooi. Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Mooie foto’s ook!

1 like

Even door de 85mm lens bekeken :smiling_face_with_three_hearts:

Teddy Baldassarre heeft er gister net een video over gemaakt.

27 likes

Hij is echt heel tof Wouter

Mooie foto’s ook :+1:t2:

12 likes

Prachtige foto’s van een prachtig horloge :heart_eyes:
Ontzettend mooi! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

De SeaQ is onder de macrolens misschien wel het mooiste horloge dat ik bezit. Dankbaar onderwerp!

29 likes

Pfoeh, gaaf!

1 like

25 likes

Wow, heel nice. Leuk ook dat je voor een niet-standaard kleur gekozen hebt. Geel kan echt prima!

Dacht altijd dat deze horloges redelijk groot vielen, maar het lijkt op deze foto mee te vallen.

1 like

15 likes

Genieten van het weer!

22 likes

Mijn geliefde gele, een horloge dat me oprecht veel vreugde geeft nu dat ik voor de deur sta van de derde leeftijd. :smiling_face_with_three_hearts:

Deze mis ik daarentegen enorm. Eind december goed verstopt in huis en kan ze niet meer vinden. Het wordt een klein drama :pensive:
27/12/2022 , de laatste keer aan de arm:

11 likes