Glashütte Original only

hahahahaha heb je de kans gegeven…maar als je deze niet grijpt…

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:t2: en zeker een mooi merk

Nog eentje op zijn zwarte rubber:

23 likes

Hoe bevalt deze Tom ?

1 like

Heel goed. Eindelijk een duiker waarmee ik niet het gevoel heb dat ik met een enorme blok staal rondloop. Onder de radar, maar heel mooi afgewerkt. Ik word er op een of andere reden ook vrolijk van, van die grote cijfers.

3 likes

Da’s de leeftijd :wink::grin:

4 likes

De Seaq op nieuw rubber:

25 likes

Eerlijk…mwha, donkere band staat ‘m beter.
Just my 2 cents :wink:

4 likes

Ik ga voor de textiele band :slight_smile:

1 like

Ik denk een donker bruine Tropic net even wat mooier maar de combi vind ik wel gaaf met dit type rubber

1 like

Net deze om de pols gedaan, kon erger :innocent:

18 likes

Dat denk ik is net zo mooi als de gele :ok_hand:

1 like

Danzij het vele ‘gespam’ van DVR overstag gegaan en paar maanden geleden gehaald. Nog steeds verliefd op. Mijn horloge voor kerst 2022

25 likes

Proficiat! De 2de op het forum. :blush:

Heb jij hem niet meer? , of heeft @tompj alweer geflipperd ? De man is nauwelijks bij te houden :grin:

Die van Tom is ander model…

2 likes

Ja duidelijk te zien inderdaad.
Proficiat met de jouwe , mooi horloge

1 like

heel mooi,heb hem ook omgehad maar te groot voor mij vindt ik :sob:
de 39mm is wel een perfecte maat en ook nog over getwijfeld voor nu even wat anders gekozen maar zou denk ik ook nog wel eens kunnen komen

Haha, dank!
Nee is volledig nieuw gekocht.
Ik moet zeggen dat ik kort getwijfeld heb over de groene versie van Tom. Maar vond de bicollor, de prachtige grijze dial en de date op 4 uur aspecten die me enorm aantrokken.

1 like

De jouwe is nog wat mooier afgewerkt. Alleen de 39mm is voor mij perfect qua maat. Heerlijk ding. Geldt zeker ook voor de jouwe!