Wel lekker die gouden modellen. Jammer dat ze meteen gruwelijk veel duurder worden.
Deze topper gaat naar huis!! Naar Glashütte wel te verstaan! Zojuist een fijne deal gemaakt met een liefhebber: horlogemaker van Union Glashütte
Geweldig toch, cirkel rond
Jammer, dit vond ik éen van de mooiste horloges van het forum.
Dank je!! Eens, ik merkte alleen dat ik onbewust erg voorzichtig deed met dit horloge om de pols. En flipperitus hé
Er komt vast weer wat moois voor in de plaats. Ben benieuwd….
Zonde, uniek horloge! Maar zo gaat dat soms. Weet je al wat er voor in de plaats komt?
Thanks! Ach, de hobby is vooral binnen hengelen, genieten en laten gaan dus daar past het prima in haha!
Ik ga voor een sportswatch, gmt. Wordt vervolgd
Oké, mijn PanomaticReserve heeft Glashütte veilig bereikt. Is dus officieel weer “thuis” en dat maakt me toch wel blij!
En de koper… Je hebt bazen en eindbazen… Deze meneer is een absolute eindbaas:
Da’s een leuke manier van vier-op-een-rij spelen. Jammer dat deze schone van HF verdwijnt. Maar gaaf om bij te dragen aan het vervolmaken van een (deel)collectie.
Mooi hè, met mijn PanomaticReserve zelfs 5 op een rij dus, bizarre collectie!
De nieuwe aanwinst. Bevalt uitstekend. Bescheiden duiker, comfortabel en ondertussen prachtig afgewerkt.
Groene wijzerplaat?
Jij ziet ook alles hè!
Prachtig horloge!
Thanks!
Veel fraaier wordt het nergens.
Jum! Die verdient betere foto’s . Prachtig horloge, met een eigen stijl. Die dikke opgelegde nummers met die rand. Ik moet deze nog eens passen.

- Het horloge loopt voor mijn gevoel standaard net iets te snel, al lijkt het wel beter te worden sinds de aanschaf. Kan dat kloppen en dan met name het feit dat de afwijking minder wordt na mate van tijd?
nb. Ik heb 'm nieuw aangeschaft- Ik heb ergens gelezen dat de wijze waarop je 'm neerlegt ook bepalend is. Bv op zijn zijkant(en) kun je hem iets sneller laten lopen en wijzerplaat naar benenden iets vertragen? ik leg hem dan ook nu stanaard avonds met de wijzerplaat naar beneden. Bijkomend voordeel…het prachtige uurwerk bewonderen
![]()
-
Evt minder of meer afwijking over tijd tov het begin zijn meer veranderingen in activiteit van de drager.
-
Positionele variatie kan dit voor je betekenen (betreft een El Primero uurwerk);
Ik heb de post in het blauwe deel echt 10x bekeken. Schitterend! Veel plezier ermee,