Glashütte Original only

Prachtig die SeaQ, vooral met stalen band. Zie je niet veel… :ok_hand:

1 like

Krijg hem nog in duitsland voor 7k fors ‘afgeprijsd’ denk dat er nog wel meer mogelijk is niet aangezet, deze gehad mooi kwaliteit, goede klantenservice… ps bij lucker in aachen

Ps nog twee 60 ties ook aanwezig

Akkoord :+1:

Zijn die nog steeds niet uitverkocht? Gingen toch sluiten maanden geleden, niet?

2 likes

Nog steeds niet, was nog gewoon open, iig rommelig aan de achterkant nog paar rolexen ,die vd hand gaan (schijnt dat rolex wegwilde uit aachen, tenminste day gerucht gaat)

1 like

gaat eind van het jaar dicht,heb idd ook gehoord dat rolex daar niet meer wou verkopen

Nog eentje dan :smiley:

Hoewel ik houdt van polished center links, is het vaak wel krasgevoelig. Ik draag hem toch het vaakst op staal, ipv alle andere opties die ik al geprobeerd heb. De stalen band gaat er alleen super lastig weer op, door de aansluitende links. Kost me elke keer veel tijd.

23 likes

Mooie dag (inmiddels, want droog en deels blauwe lucht) voor deze schone. Voornemen: vaker dragen, want :heart_eyes:

33 likes

Wat een mooi merk is het toch. Zo blij mee.

2 likes

Mijn eerste GO :heart_eyes:

33 likes

Wel meteen de mooiste.

1 like

Fraai hoor!

1 like

22 likes

21 likes

prachtig ding!

1 like

Eens :grin:

17 likes

Vandaag bij Gassan in Eindhoven geweest. Super fijn geholpen en een leuk gesprek over horloges.
Panoramatic lunar omgehad in staal en in goud.

Dit is al tijden mijn grail watch, dus ik weet bijna zeker dat ik de stalen binnenkort ga aanschaffen.

28 likes

Vind ik ook mooier!

1 like

26 likes

22 likes

13 likes