Blijft toch fantastisch mooi die gouden rand!
Echt mooi, als je ervan wilt mag je mij altijd benaderen
Dat gaat denk ik nooit gebeuren . Ben nog steeds gek op de SeaQ.
Hiermee is voor mij ooit de liefde voor horloges ontstaan Glashütte blijft daarom altijd een speciaal merk voor mij.
Ik zou hem hier plaatsen:
Geweldig stukje kunst! Ik heb altijd een fascinatie gehad voor de Inverse, maar deze spant de kroon.
Erg subtiel ook de aventurine Moonphase.
Als ze die dingen toch eens 2 mm dunner wisten te maken… ik had zo graag een panomatic lunar gehad, maar het gaat echt niet op mijn pols
Ja bij zo’n dressy horloge wil je toch meer in de buurt van de 12mm zitten. Met de Inverse vind ik dat minder erg omdat die wat “stoerder” is. Hij droeg kleiner dan de maten doen vermoeden.
Ja, eigenlijk max 10mm, maar ik vind hem zo mooi dat ik een uitzondering had gemaakt. Ik heb dat ding in een tijdsbestek van 2 jaar wel 5x gepast, maar kwam helaas elke keer tot dezelfde conclusie. Die pano inverse is trouwens ook heel vet. Met name door die gegraveerde balansbrug.
Oh ja dat was een typo, ik bedoelde inderdaad meer in de buurt van 10mm Ook de manual wound PanoReverse is 11.7mm, die zou ook 1 of 2mm dunner mogen zijn.
Maar who knows, misschien dat ze toch eens met een updated movement komen en onder de 40mm en 11mm dikte worden. Maar kan ook gewoon GO’s onderscheidende factor zijn ten opzichte van Lange, gewoon iets groter in elk opzicht.
Waar heb je die gepast? Pt en +40K , dream watch
The nail on the head
Gassan had op de Masters een speciaal deel voor GO met een aantal mensen uit Glashütte die er al jaren werken. Heel leuk om mee te praten, wat een passie.
Dit was een prototype in staal voor de beurzen vooralsnog, volgens mij was de eerste platina variant al verkocht als ik mij goed herinner anders hadden ze die meegenomen.
Dat zou inderdaad perfect zijn .