Die eerste grijs/groene kan me wel krijgen.
De blauwe Panomaticlunar komt bij mij geregeld terug op de radar. Ook al eens gepast maar steeds enigszins teleurgesteld door de dikte. Ik moet zeggen dat een stalen band die dikte weer goed maskeert.
En hoppetee, weer op de lijst!
Onlangs een catalogus (wat overigens echt de moeite waard is te bstellen) besteld en ontvangen van GO. Wat meer het merk in gedoken en ben sindsdien echt fan. Wat een parels zitten er tussen. Moet zeggen dat deze (foto) toch wel echt mijn favoriet is:
Eén van de allermooiste!
Vandaag op uitnodiging bij Gassan een Glashutte experience ge-experienced . Zelf blauwen van schroefjes, mini schroefjes in een balanswiel draaien en indices zetten op een dial. Een hele leuke ervaring van het sympathiekste merk uit Glashutte
. Ook de nieuwe witte chronograph gepast, maar wat een tof ding is dat in het echt. De vertegenwoordiger was goed op de hoogte en kon van alles vertellen over de uurwerken. Waaronder ook de indrukwekkende world timer/gmt: Glashütte Senator Cosmopolite. Top geregeld!
Tof inderdaad Wouter. Dank voor het delen
Deze kende ik nog niet. Prachtig.
Dit is volgens mij behoorlijk scherp qua prijs. Begint bij mij wel te kriebelen….
Als ik het goed uitreken wordt dit (€4.950 - € 177 (even aanmelden voor de nieuwsbrief)) x 1,21 = € 5.775,-. Daar komt dan nog handling fee bij voor vervoerder en €0.80 importheffing.
List prijs is €10k
Mis ik iets?
Ze hebben hem overigens ook in wit en blauw.
Zou volgens mijn berekening op ca €5804 uitkomen obv jouw getallen, de wisselkoers van de koerier kan misschien wel hoger uitvallen.
Weet je die €0,80 zeker nu de UK geen EU meer is? Heb al een tijdje niks gekocht uit de UK.
List is trouwens €10.900,-
Een horloge uit japan heeft ook 0,80 euro invoerrechten dus lijkt me voor UK ook gewoon op te gaan.
Bij checkout was het 5763 euro incl btw. List is 10.900 euro.
Mocht iemand deze nog op het lijstje hebben zou ik je slag slaan. Ik heb zelf net even geen 6k liggen wat ik niet elders nodig heb haha
Bij mij niet of de calculator op de IPhone werkt niet goed😉
Die 0,80 komt van de site van de Belastingdienst. Het is in principe 4,5% maar met een max van €0,80.