Bij verzenden naar NL versturen ze ex btw. Zonder nieuwsbriefkorting is dat €4.950. Dat is maar goed ook anders krijg je hier in NL nog een keer btw bij invoer er overheen. Dat is namelijk het risico als je hem daar gaat kopen. In de UK geen tax free shopping voor particulieren meer maar als je NL inloopt wel even daarbovenop nog 21% btw.
5800 is eigenlijk het all-in bedrag wat ik had moeten noemen gebaseerd op Fedex als koerier.
Wel erg tempting maar welke kleur wijzerplaat? Blauw/Wit/Grijs🤔
Vraagje. Kopen jullie je GO’S bij de dealer of via chrono24? Ik ben momenteel aan 't sparen voor een Panomaticlunar in groen (al jaren m’n droomhorloge). Deze zijn op chrono24 nieuw rond of net onder 10k. Bij een dealer leg je nu meer dan 13k neer. Ik ben wel bereid om iets bij te leggen voor een dealer experience, service en opbouwen band. Maar ik vind 3500 euro meer dan een nieuwe van chrono wel erg gortig. Wat is jullie ervaring hiermee?
Chrono24. Heb een GO gekocht voor mijn zoon een jaartje geleden via een Duitse leverancier. Prima service. 3.500€ is inderdaad wel echt veel voor de dealer ervaring. Maar misschien eerst eens passen, zijn niet van de dunste.
Mijn PanoMaticLunar ook via Chrono gekocht. Na garantieperiode viel er een wijzertje los. Toen naar Gassan gegaan en voor 1150 euro weer helemaal nieuw gemaakt. Ik geloof dat als ik hem bij welke dealer dan ook had gekocht, ik evengoed 1150 had moeten betalen. Maar misschien is dat mijn scepsis.
Je zou watchesofmayfair een bericht kunnen sturen. Ik heb de trekker nog niet overgehaald maar wat ik aan prijzen zie op hun website kunnen ze GO scherp aanbieden.
Precies dat.
Ik ben zelf ook niet de dunste, dus maak me niet zo’n zorgen over het formaat van de panomaticlunar haha.
Maar goed dan houd ik inderdaad lekker Chrono24 in de gaten. Voorlopig moet er nog wel wat euro’s bij in het spaarvarkentje, dus heb geen haast haha.
Ik heb de groene afgelopen weekend gezien en vond die veel mooier dan de blauwe die ik gepast heb. Ik zou hem wel via chrono kopen.
Ik ben al jaren verliefd op die groene, maarja had niet de funds om te shoppen voor een horloge van grofweg €10k. Inmiddels wat stapjes mogen maken en nu is ervoor sparen wel een haalbaar doel. Duurt wel even maar dan heb je wat.
Hopelijk richting eind dit jaar of begin volgend jaar dat ik me bij jullie GO owners kan voegen.
Fingers crossed haha.
Ook ik verlekker al zeer lang naar een GO…
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat ze online smijten met de prijzen alsof er geen morgen meer komt.
Hierdoor begin ik helaas te twijfelen aan het merk zelf.
Hier ook nieuw via Chrono (zaak in Luxemburg), was medio 2022 en net iets meer als 7k betaald destijds. Horloge loopt nog als een zonnetje!
Ik heb mijn GO Senator Hand Date bij Steltman in Den Haag gekocht. Naast dat het een fijne zaak is was er nog best een beetje korting mogelijk, ga vooral 'ns kijken bij de AD als je zover bent.
Plaatje bij het praatje
Denk dat je dat alleen vindt op de modellen die minder populair zijn. De SeaQ, sixties seventies en panomatic lunar zie ik niet met zulke kortingen.
Ik heb mijn GO via C24 gekocht. Gewoon passen in de winkel en online kopen als een 2025 consument.
Ik wil wel heel graag nog eens naar Glashutte in Duitsland om daar het museum etc te zien. Ik kan me wel voorstellen dat ik dan wel in de shop zou kopen.
Met alle respect, maar dit is iets dat ik absoluut niet doe.
Met zo een insteek zijn er binnenkort geen fysieke winkels meer om naartoe te gaan…
Nu begrijp ik het standpunt van de aanlokkelijke online prijzen dan wel weer.
Eens passen en goed onderhandelen met de verkoper zal het worden in mijn geval
Ahja, er moet toch nog een tijdje gespaard worden, net een nieuw huis gekocht
Ook de SeaQ en andere populaire GO zijn met beetje zoeken te vinden met kortingen rond de 20%. Kijk hier maar eens: Glashütte
Ik had watchesofmayfair op de app over de Senator Excellence en even de vraag gesteld voor @Obviousz over de PanoMaticLunar. Moesten ze even uitzoeken (niet op voorraad) maar 19% korting zou in ieder geval wel lukken.
Mijn conclusie, hele mooie horloges die GO maar je even verdiepen en zoeken kan veel geld schelen.
Helemaal mee eens, want als er wat mee mis is ren je wel naar de winkel om hem op te laten sturen. Je verwacht service bij het komen kijken maar je gunt ze daarna de sale niet. Vind ik niet zo netjes…maar ieder z’n ding
Bij passen maar online kopen voel ik me altijd een beetje bezwaard. Maar ik heb geen 3500 euro over voor de dealer experience. Daar kan ik namelijk nog een leuke Nomos voor bijkopen haha!
Zal die watches of Mayfair in de gaten houden maar zie zelf niet zo veel verschil tussen een c24 en een dealer uit de UK. Of zie ik dit verkeerd?
Thanks voor het uitzoeken. Waardeer ik! 19 procent is een nette korting! Het overwegen waard. Maar bieden die dan wel meer dan een c24 dealer? Gezien ze ook een online shop uit de UK zijn.
Komen daar geen invoertaksen bij? Dan ben je die 19% zo weer kwijt.