AD, 3 keer al. Zo een horloge moet voor mij van het officiële kanaal komen. De fijne aankoop ervaring is me wat waard en de herinneringen nog meer. Dit is een top merk en wil dan ook graag van begin tot eind een top ervaring. YMMV natuurlijk.
Nu, bij 40% of meer zou ik wel online kopen maar het kleine verschil is me het niet waard.
Want bij een AD krijg je ook een mooie korting.
Bij welke dealer heb jij ze vandaan? Ace?
En ja ik heb ook best wel wat over voor een goede ervaring bij de dealer. Maar als voorbeeld de groene pano staat voor 9000 nieuw op chrono24 bij een Duitse dealer. De list prijs is nu 12000 op strap en 13000 op bracelet. Dus tenzij een dealer onder de 10000 gaat zitten vind ik het verschil wel echt te groot voor een beetje ervaring. Kun je een dergelijke korting vragen zonder gelijk “die guy” te zijn?
Zou wel een deal maken met ik wil 'm op staal maar ook een leather strap erbij. Dan maken we een pakketje.
Kan me wel voorstellen dat jouw relatie met de AD je heeft geholpen met het verkrijgen van die limited edition Seventies’. Dat is uiteraard ook wat waard.
Neen, Colman. Maar ik ben daar al 26 jaar trouwe klant.
Je moet je eigen weg zoeken maar om en bij de 10K zou moeten lukken.
Edit: ik vraag nooit korting. We praten en wisselen gedachten en stel dan iets voor.
Het is de bedoeling dat je er iets moois van maakt voor allen.
Verkopen (en kopen) is een kunst.
Zo doe ik het ook exact. Iets voorstellen klinkt een stuk vriendelijker en meewerkend dan ordinair om korting vragen. Je koopt een mooi product, geen korting……
AMEN
Kreeg net antwoord van ze. Ze kunnen op bracelet (had dat referentienummer doorgegeven omdat je het over list van €13k had) leveren tegen €8.625,- euro ex BTW. Dus dat is €10.436 met NL btw en een beetje handling van de vervoerder.
Deze zat ook tussen de post vandaag. Mooi spul!
Even de relevantie pagina’s voor @Obviousz in het kader van de voorpret.
He bedankt voor het uitzoeken werk en het enthousiasme! Ik waardeer het enorm!
Die net iets over 10k is zeker netjes!
Helaas gister wel een forse financiële tegenvaller gehad. Mijn pc moet worden vervangen.
Dus dit zet mijn GO dromen helaas weer een goed aantal maanden naar achteren. Balen, maar tis niet anders.
Ik blijf lekker in dit topic neuzen, jullie enthousiasme helpt me hopelijk om 't vol te houden hahaha