Glashutte original?

Heeft iemand met dit merk ervaring?
Ik vind deze prachtig, het enige jammere eraan is dat het een beetje afgekeken is van A Lange & Sohne, maar dan ook wel uit hetzelfde nest komt (glashutte)

9 likes

Eèn van de mooiste horloges. Ik vind het niet afgekeken van Lange. Ook de Panoramadatum is anders en uniek.

Het enige lelijke is die tekst op de plaat. Verder natuurlijk helemaal top

1 like

Bedankt Alphons, het is blijkbaar wel een heel mooi stukje vakwerk, ook vanbinnen een heel fijn afgewerkt mechaniekje.

O ja en dat het van de Swatch group is, is een minpuntje. Als er iets mee is ben je hem heel erg lang kwijt

Ik overwoog een Longines of een Oris Artelier om dit jaar te kopen, maar toen ik dit zag, dacht ik dat ik beter nog wat spaar voor deze… en ondertussen werkt mijn Poljot ook nog goed, dus ik kom niks tekort :slightly_smiling_face:

1 like

Oeps, nogal een prijsverschilletje.:smirk::sunglasses:

1 like

Gewoon doorsparen dus, als je deze echt wilt kun je beter niets anders in de tussentijd kopen. Of het moet iets heel waardevast zijn.

Te dik

Niet langer over nadenken. De Poljot houden. Veel beter!

2 likes

Ik zou ook een Strela gewild hebben, en dat zijn nogal klompen

1 like

Omega is ook het eerste merk dat in panne gevallen is in de ruimte

Ik ga geen strela kopen omdat ik persé een datum wil, en 42 mm is echt te zwaar voor mij… mocht ik een 38 kunnen te pakken krijgen…

Poljot “veel beter” :joy::joy::joy: ik heb een hoop onzin gehoord en gelezen hier maar dit scoort hoog :joy:

2 likes

Schitterend merk, eigen uurwerken, topkwaliteit. En die link met Lange is er natuurlijk vanuit het Oost-Duitse samenwerkingsverband van voor de val.

Werkelijk een briljante keus dit horloge!

2 likes

Ik hou wel van het cyrillisch opschrift… en die van mij van 100 Euro gaat vrij nauwkeurig, een minuutje per week bijregelen.

Ironie Opa, ironie. :wink:

1 like

Zonder de emoticon erachter was ik geschokt :joy:

2 likes

Ik heb ook het gevoel dat je voor die prijs een heel mooi mechaniekje koopt, perfect afgewerkt, leuk om naar te kijken, en die datum vind ik speciaal.

Mijn Casio van € 20,00 ook.