De Grand Casio? Of was dat Seiko?
Persoonlijke ervaring? Wat ik hoor valt het namelijk best mee. Langer dan bij de horlogemaker om de hoek, maar het zou geen maanden moeten duren.
Erg mooi horloge. De klasse spat er echt van af. Ik had inderdaad gewild dat hij wat dunner was, maar om de pols stoort het me zeker niet.
Inderdaad, jammer van die tekst⦠alsof je zelf niet weet dat hier de maanstand staat en daar de datumā¦
mondphase blijkt wel correct Duits te zijn⦠het leek mij wat raar. Die indicatie van hoeveel dagen de maan er al staat stoort mij nu ook wat, je kunt dat toch niet goed aflezen, waarom staat het er dan, daar zou een Duitser toch niet mogen voor zwichten? toch?
Bedankt, het is inderdaad een prachtuurwerk. En voor de prijs van een Rolex krijg je er een stuk meer uurwerk voor.
Omdat het anders wel een heel leeg vlak wordt⦠De tekst is misschien wat raar, maar het zorgt wel voor meer balans.
De donkere hadden mooier geweest met een āfotoā van de maan, zoals de Omega
Persoonlijke ervaring, ja. De panoramadatum is een stik fraaier dan de de dubbele datum van Lange IMHO. Vergeleken met ALS value for money. Alles is relatief uiteraard
Wat zeg je me nu? Dan heb je ze duidelijk niet in het echt gezien. Een perfect afgewerkte verzonken bolle spiegel vervangen door een fotootje? Brrrā¦
Nooit een GO laten reparen. Wel een Certina. Uitstekende, snelle service. Kan menig klein merken niet aan tippen.
Er moet altijd iets te wensen overlaten, maar anders is de eeuwige zoektocht voorbij
Dit was wat ik zocht, datum, seconden, tijd, en maantjeā¦
Bij de Oris en de Longines krijg je dan nog die chrono erbovenop, en dat vind ik teveel van het goede,
of de eenvoudigere Longines, die is dan weer wat te kaal
Ik geloof je wel, een foto kan nooit helemaal eer doen aan het echte.
Gewoon op foto vind ik de Omega speedmaster met maanstand de mooiste, die is toch te groot voor mij,
De IWC Petit Prince maanstand is ook speciaal, maar alweer te grootā¦
En voor deze twee zou ik er zelfs de chrono bijnemenā¦
En een speedmaster 3576.50.00? Speedmaster, Moonphase, open caseback en wat kleiner.
Bedankt voor de tip, 42 is nog een tikje te groot, maar de andere was dacht ik 45 of 46
Een speedmaster draagt wel een stuk kleiner dan 42mm vind ik zelf. Blancpain maakt ook erg mooie maanstand horloge, vind ik (nieuwe villeret).
Panomaticlunar is ook erg sexy, keuzes keuzes
Ja, een keer gedaan. Wel een jaar of 15 geleden. Duurde een maand of 2 meen ik. Dat vond ik heel lang.