Pfffff sterkte met de afhandeling.
En nog een op dezelfde dag⦠Meen je. Wat een luizenstreek
Dus ook weer postnl? Zo ja echt beter screenen. Lijkt wel of postnl inzet op kwantiteit ipv kwaliteit en t dan nog niet kunnen bolwerken als ik t nieuws mag geloven
Ik ben blij dat ik geluk heb gehad gisteren. Niet via postnl gegaan maar heb wel de zenuwen gehad aangezien t erg waardevol was wat erin zatā¦
Dat zal niet alleen bij PostNL spelen, denk ik zoā¦
Dat is natuurlijk wel heel erg! Schijnbaar heeft niemand meer het respect om van andermans spullen af te blijvenā¦
Dat gezegd hebbende, ik heb twee horloges verkocht, die er wel heel erg lang over doen om bij de bestemming te komen⦠Bij een horloge heb ik er wel goede moed in, dat die goed op zijn bestemming komt, maar het andere ligt al bijna een week in een sorteercentrum⦠Uit de track&trace is ook amper te begrijpen, wat er aan de hand is. We hopen er maar het beste van!
@Dao Jammer voor je. Het was zeker een mooi horloge.
Toevallig een paar chauffeurs van DHL gesproken. Die hebben het wel drukker, maar niet drukker dan normaal. Sommigen maakten zelfs minder uren, terwijl er meer pakketten vervoerd werden. Het kan dus welā¦
Had ik tijdje terug ook. Betrof een DHL sorteercentrum in Duitsland, waarover de nodige negatieve reviews geplaatst bleken. Maar goed, na een week kwam 't āklokkieā dan toch binnenā¦
Je zou trouwens geneigd zijn om pas vanaf medio januari a.s. -ruim na de feestdagen dus- weer online bestellingen te plaatsen. Wellicht dat het voor tijdelijk aangenomen schorriemorrie dan weer van het toneel verdwenen isā¦
Zo triest dit.
Gelukkig ben je verzekerd.
Echt een slechte zaak, net of PostNL nog iets kan checken met 10 miljoen pakkettenā¦
Ook balen naast MozaĆÆek!
Lijkt erop dat PostNL kijkt naar het percentage ( ingecalculeerd ) verdwijnen van artikelen .
Kennelijk gaan ze er wat aan doen als het te gek word .
Grrrrrrrrrrrr⦠klantenservice gesproken
A) ruim halfuur in de wacht gestaan
B) ze sprak echt zoān zwaar accent dat ik haar amper kon verstaan
C) nee meneer, de verzending gaat nu retour dus alleen de verzender kan het onderzoek laten opstarten. Wtf het is mijn geld dat weg is omdat jullie mdw heeft gestolen. Ja meneer ik kan alleen iets doen alsā¦
Omg
Arghhhh. Wat een frustratie zeg. Balen man.
Hopelijk komt het op zān minst financieel nog goed voor jou en de verzender.
Als een kleine jongen met een kluitje het riet in gestuurd worden ā¦
Hoe klote ook maar dat is wel logisch de verzender heeft een dienst afgenomen en is daarmee hun klant. Hij zal dus dat op gang moeten brengen.
Natuurlijk erg vervelend om dit mee te maken diefstal is gewoon zwaar verrot.
Thnx. Had waarschijnlijk veel gescheeld als het anders verteld werd. Totaal geen begrip en slecht verstaanbaar helpt dan niet.
Daarbij⦠je bent de gedupeerde. Nu is @Sebastiaan een goede kerel maar je bent dus zoveel geld kwijt en dan volledig afhankelijk verkoper die zich ook afzijdig zou kunnen houden, heeft immers het geld alā¦
De ontvangende partij heeft het pakketje nooit in ontvangst genomen maar aan de deur geweigerd (slimme actie trouwens). Dus vanuit PostNL perspectief ben jij nooit eigenaar geworden @Dao.
Je hebt waarschijnlijk alleen vooraf het bedrag voldaan waardoor het voor jou voelt alsof jij bestolen bent, maar formeel is @Sebastiaan bestolen denk ik
Nog zoān bizar verhaalā¦
Het moet haast wel dat dezelfde persoon jullie pakketjes heeft gescand en vannacht een leuke buit heeft gemaakt.
Walgelijk gewoon!
Thnx, was even snel handelen maar achteraf ben ik wel blij mee anders had je weer moeten bewijzen dat je echt niet ontvangen hebt ofzoā¦
Ik zag een reactie van @mafkees maar is weer weg. Ik lees niet alles op HF dus weet niet of die discussie al vaak gevoerd is, alleen dat t krom voelt.
Dus dit
Ligt er een beetje aan wat je afspreekt. Tussen particulieren is verzenden vaak āop risico koperā. Koper had er tenslotte voor kunnen kiezen om het horloge af te halen. Maar daarom dring ik ook altijd aan op āverzekerd versturenā om nooit discussie te krijgen.
Frustrerend? Ja.
Te verwachten? Ja.
De mensen die bij PostNL werken worden volledig uitgeknepen.
Daar is geen droog brood te verdienen.
En bij de andere bezorgers is het niet veel beter.
Dat zal de kwaliteit van de dienstverlening niet verbeteren, om het heel netjes te zeggen.