Glycine Airman 36mm uit postpakket gestolen - UPDATE geld terug (post 189)

Eenzelfde verhaal hier als in ander topic van @anon53002072EV.

Glycine Airman 36mm van @Sebastiaan overgekocht, kwam net binnen. Doos stond beetje open (aan een kan paar lagen tape verwijderd) en te licht. Openmaken, crap doosje wat erin zat leeg. Teruggerend naar bezorger en hij heeft hem teruggenomen. Bijna €700 maar gelukkig voor volledig bedrag verzekerde verzending. Maarja sowieso horloge weg waar ik naar uit keek. En waar ik niet naar uit kijk is t geld terug vorderen.

Gelukkig dus verzekerd, geweigerd, foto’s gemaakt van pakket, bezorger bevestigt het verhaal dus zal vast goedkomen maar eerst de bureaucratie overwinnen.

Hou je ogen svp open voor een
Glycine Airman 36mm GL0158
Nummer 0272 van 1000

Hoe dan ook, geld moet terug alleen een horloge heb ik het gewilde horloge dan niet :triumph:

19 likes

Shit :frowning: . Was ook nog eens een prachtig horloge.

1 like

Ja echt ontzettend klote. Laat mij vooral meehelpen in het proces! Ik baal er ontzettend van.

Hopelijk loopt die smeerlap een keer tegen de lamp. Zonde van zo’n prachtig horloge…

3 likes

Jezus, da’s echt klote! Voel met je mee! :heart:

1 like

Oh, dat gaat lekker zo. Hoop dat ze het netjes oplossen.

1 like

Pff! Twee keer op dezelfde dag!? :scream:

1 like

Gaat goed, het lijkt er inderdaad op alsof ze de horloges expres eruit vissen… zichtbaar door de scan of iets?

1 like

Zaterdag ook een horloge verstuurd, moet de koper vandaag of morgen ophalen bij een post nl post… maar nu ga je wel knijpen na die 2 verhalen😬

1 like

Bah bah. Wat een volk bij postNL. Vorige keer heb ik maar gedreigd met aangifte bij het derde horloge wat niet aan leek te komen. Na dat telefoontje lag hij in een keer de dag erop op de mat.

1 like

Wat ontzettend kl*te! Hoop dat de vergoeding vlot verloopt. Maar nog wel heel jammer van deze mooie horloge.

1 like

Wat een but verhaal!

1 like

Bizar! :see_no_evil:

Rare vraag: Wonen jullie (@Dao en @anon53002072EV) bij elkaar in de buurt of zijn de pakketten verstuurd uit dezelfde regio? Zelfde sorteercentrum wellicht… dan zou PostNL mogelijk een goede reden tot onderzoek hebben naar de eigen, al dan niet ingehuurde, medewerkers na aangifte.

5 likes

Bizar. Dit lijkt mij inderdaad een redelijk vergelijkbare werkwijze met het verhaal van Mozaiek.

1 like

Balen! Niemand (behalve de dader) zit op dit soort praktijken te wachten.

Misschien ook aangifte doen?

2 likes

Lijkt mij wel een goed plan. Sterkt het verhaal ook wel weer aan

3 likes

Tering 2x in een dag. Niet te doen toch.

Zelf brengen / halen is beter. Maar dat kan idd niet altijd. Sterkte mannen!

1 like

Geen rare vraag: kwam bij mij ook direct boven !

2 likes

Altijd aangetekend/verzekerd verzenden, toen ik een MAT horloge defect ontving uit GB en ik het met Post.nl retour gezonden heb raakte het in Engeland zoek, verkeerd afgeleverd, maar de (foute) ontvanger ontkende iets gehad te hebben, de verkoper heeft het horloge nooit meer gehad. Het heeft even geduurd, maar na het opsturen van de bewijzen, en het checken bij de Engelse partner kreeg ik uiteindelijk een volledige vergoeding. Je moet er echter wel wat tijd moeite en geduld voor over hebben.

1 like

Erg jammer dit, ik hoop dat dit prachtige horloge nog in dezelfde nieuwe staat teruggevonden wordt!

2 likes

Wat een ellende pfff…succes met het proces !

1 like