Eenzelfde verhaal hier als in ander topic van @anon53002072EV.
Glycine Airman 36mm van @Sebastiaan overgekocht, kwam net binnen. Doos stond beetje open (aan een kan paar lagen tape verwijderd) en te licht. Openmaken, crap doosje wat erin zat leeg. Teruggerend naar bezorger en hij heeft hem teruggenomen. Bijna €700 maar gelukkig voor volledig bedrag verzekerde verzending. Maarja sowieso horloge weg waar ik naar uit keek. En waar ik niet naar uit kijk is t geld terug vorderen.
Gelukkig dus verzekerd, geweigerd, foto’s gemaakt van pakket, bezorger bevestigt het verhaal dus zal vast goedkomen maar eerst de bureaucratie overwinnen.
Hou je ogen svp open voor een
Glycine Airman 36mm GL0158
Nummer 0272 van 1000
Bah bah. Wat een volk bij postNL. Vorige keer heb ik maar gedreigd met aangifte bij het derde horloge wat niet aan leek te komen. Na dat telefoontje lag hij in een keer de dag erop op de mat.
Rare vraag: Wonen jullie (@Dao en @anon53002072EV) bij elkaar in de buurt of zijn de pakketten verstuurd uit dezelfde regio? Zelfde sorteercentrum wellicht… dan zou PostNL mogelijk een goede reden tot onderzoek hebben naar de eigen, al dan niet ingehuurde, medewerkers na aangifte.
Altijd aangetekend/verzekerd verzenden, toen ik een MAT horloge defect ontving uit GB en ik het met Post.nl retour gezonden heb raakte het in Engeland zoek, verkeerd afgeleverd, maar de (foute) ontvanger ontkende iets gehad te hebben, de verkoper heeft het horloge nooit meer gehad. Het heeft even geduurd, maar na het opsturen van de bewijzen, en het checken bij de Engelse partner kreeg ik uiteindelijk een volledige vergoeding. Je moet er echter wel wat tijd moeite en geduld voor over hebben.