Hoe kan je dan verklaren dat ik al meermaals (en altijd) mn geld terug heb gekregen bij verlies van een horloge?
Dan geef jij ook de juiste bewijzen aan postnl door, en dan is het geen probleem. Maar wie verstuurd er nu op de dag van vandaag nog een horloge ongeacht de waarde zonder verzekering, voor die paar euro bespaar je een hoop trammelant .Daar snap ik nou helemaal niks van
Er gebeuren zoveel dingen waar ik niks van snap als dat een argument zou moeten zijn.
Maar handig is het inderdaad niet.
Ja? Van verkoper, tussenpartij als Paypal, of postnl?
Als verkoper met postnl aangetekende verzending (in dit geval buitenland zendingen).
Als je tips hebt voor mij en @Sebastiaan (verkoper/verzender) in onze situatie, horen we t graag
Wat een gedoe zeg! En zowel bij jou als bij Dao op ƩƩn dag.
Ik ben misschien nog wel het meeste verbaasd over het feit dat er blijkbaar nog mensen aan de pakketjes komen⦠Ik dacht dat ongeveer alles bij PostNL geautomatiseerd was. Succes met de afhandeling.
Heb dit enkele maanden geleden allemaal bekeken, PostNL was denk ik de enige die dit wel deed. UPS, Parcelparcel, Bpost, FEDEX⦠doen dit niet. Heb nog enkele screenshots gevonden van toen:
Voor de Belgische vrienden:
Hoe verzend je dan eigenlijk een duur horloge? Ik heb zelf nooit nog een horloge āop afstandā verkocht, maar ben wel benieuwd. Geen enkele bezorgdienst die een āduurā horloge verzekerd kan versturen? Hoe doen mensen dat met horloges van 25k? Belachelijk als dat verzekerd niet zou kunnen.
Ach, ik zou jou graag zien als lid daarvan. . Leuk en sportief. Ik gun het je zo.
Wat bespaar je dan?
De diefstal nietā¦dus nog steeds trammelant toch.
Als verzekerd versturen betekend āgeen diefstalā dan jep, altijd doen.
verkoper heeft er in alle enthousiasme even niet stil bij gestaan om verzekerd te verzenden.
Ik heb er zelf nog minder aan gedacht dat de optie er is.
Het had uiteindelijk ook niks uitgemaakt , de diefstal had alsnog plaatsgevonden .
Gelukkig praten we hier over een verloren bedrag lager dan wat een boodschapje doen kost. Dus daar zit weinig verlies in.
Het verlies van het te leuke horloge is veel meer balen!
Ik had echt zin in deze vrolijke 5.
Dit idd.
Jammer en zuur Hans. Is een leuk horloge.
Hopelijk volgende keer wel zonder bijzonderheden.
NaĆÆviteit? Noem het dan āopportunismeā. Je krijgt er wel meer mee voor elkaar dan āklagend en jammerendā op de bank te blijven zitten.
Postnl zal absoluut willen weten wat er gebeurd is en waar de rotte appels in hun bedrijf te vinden zijn.
Het zijn vaak de kleine details / verbanden die de doorbraak veroorzaken.
Ik zou alles aangrijpen en daar waar mogelijk meedenken. Niet voor die paar centen, maar meer omdat ik een hekel heb aan dit soort gasten. Ze moeten eens gaan werken voor hun geld.
Oja, en NaĆÆviteit:
Goedemorgen.
Wat een verhaal! Dan zou ik even contact met postnl opnemen. Dan loopt er nu waarschijnlijk een postnl bezorger met een Seiko 5 om de polsā¦
Wat een horror verhaal. En ook bizar dat er in de kleine lettertjes juwelen of horloges vaak uitgesloten zijn. En wel 15 euro betalen voor verzekerde verzending. Ik denk voortaan wel twee keer na voordat ik een duur horloge op de post doe of laat bezorgen.
Mijn ervaring met postnl bezorgers is ook wisselend. Zo heb ik een keer in een week tijd drie keer hetzelfde boek met mach 5 compleet beschadigd en wel door de brievenbus geramd gekregen. Echt de dom voor woorden. Een gruwelijke pesthekel aan mensen die de kantjes ervan af lopen.
Maar jouw verhaal is nog een tandje erger. Gewoon medewerkers die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Bah!
Dus we zoeken een postbezorger met een Seiko 5 & Glycine om de pols en zwemdiploma.
Line up please!
Die ook nog?
Ontzettend spijtig. Ik ben benieuwd wat de reactie van postnl gaat zijnā¦
Ik geef je een linkje omdat je zo lief bent de laatste tijd!
Maar waarom bestel jij ƩƩn boek 3 keer?
waarschijnlijk om dat hij die andere twee al uit heeftā¦
Nee bol.com heeft meerdere keren en nieuwe gestuurd omdat de vorige vakkundig beschadigd was door de postnl bezorger. Een dag later kwam dan een onbeschadigd exemplaar, maar die werd ook weer met mach 5 door een te kleine brievenbus voor het pakketje geramd waardoor deze ook weer compleet naar de filistijnen was. Weer contact met bol opgenomen en die stuurden weer een nieuwe. Dit ritueel heeft zich een paar keer herhaald.