Glycine Airman 36mm uit postpakket gestolen - UPDATE geld terug (post 189)

Gereageerd voordat ik de rest had gelezen. Het was al gezegd dus mijn ‘schot voor de boeg’ was in wezen een schot in mijn eigen voet. Daarom verwijderd :smiley:

2 likes

Wacht, mensen moeten dus andermans spullen gaan jatten omdat ze niet genoeg betaald krijgen?? Dus als de juwelier mij niet genoeg betaald neem ik de reparaties wel in beslag thuis?

Die relatie vat ik niet helemaal.

4 likes

Is niet de bedoeling, maar ja …

Regio Nijnegen.
@Dao jij?

Wat klote zeg, pffffff

1 like

Regio Rotterdam. Regio van verzending weet ik wel maar mag @Sebastiaan zelf aangeven als hij dat wil

1 like

Regio Breda. Morgen ga ik de postnl bellen. Hopelijk vlot het een beetje daar…

5 likes

Die hebben we hier ook hoor…

OT het is gewoon zwaar k*t, het totale gebrek aan service.
Normvervaging en verloedering.

1 like

Dus dan maar stelen ? Ja

NEE NATUURLIJK NIET !!!

1 like

Pfff, 2 vergelijkbare topics op 1 dag, zwaar klote zeg voor jullie beide.

Succes met het vinden van een vergelijkbaar exemplaar en hopen dat het declareren van de schade bij PostNL een beetje vlotjes verloopt.

1 like

Voor de goede orde, weet niet of je dat bedoelt, maar punt is in ieder geval niet waar iemand of iemands (voor)ouders vandaan komen, ben principieel voor meer diversiteit en inclusie :heart: Maar als ik de klantenservice praktisch niet kan verstaan (maakt niet uit of het accent Fries, Limburgs, Haags of iets anders is) is dat niet handig voor een telefonische klantenservice :sweat_smile:

6 likes

Ja eerste zorg is t geld, maar daarna… dan heb ik nog steeds dat horloge niet en de oplage was beperkt

Wat een ellende jongens, sterke met de afhandeling. Zonde van die mooie Glycine ook. Lijkt me niet een horloge dat buiten liefhebberskringen erg populair is, misschien duikt hij nog ergens op. Aangifte doen heeft in dit geval zeker zin trouwens, hierbij wordt het serienummer opgenomen in een anti-helings database. Als het horloge (eventueel via een omweg) bij een legitieme handelaar komt zal deze checken of het horloge als gestolen geregistreerd staat en is het zo naar jou terug te herleiden

2 likes

Sorry @Dao , succes met de afhandeling heren. Klantenservice van PostNL is echt om te janken, dat heb ik ook al eens meegemaakt. Trouwens ook hetzelfde probleem met de onverstaanbaarheid.

6 likes

Ik ook :thinking: (ik ben de verkoper/verzender van de gestolen Seiko)

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ik zeg toch niet dat het de bedoeling is.
Man man man, wat een mannetjes hier jo :see_no_evil: :see_no_evil:

Misschien kunnen jullie via PB even kortsluiten of jullie toevallig bij dezelfde winkel post afleveren.

2 likes

Bizar…Ook met z’n allen opletten voor het aanbieden van dit horloge…deze is namelijk ook geen alledaags model…
Mischien een ideetje voor een koeriersdienst Horlogeforum.nl ??? “De meest betrouwbare koeriers dienst voor uw Horloges”. :wink:

1 like

Breda - Rotterdam, achteraf kijk je een koe in zijn kont, maar de afstand is toch goed te doen. 20 minuten met de auto? De volgende keer wellicht.

1 like

Ik heb 2 weken geleden 350 kilometer gereden voor 2 horloges en dat heeft ook mijn voorkeur om te doen. Maar dat komt niet altijd goed uit en je mag toch wel hopen dat anderen gewoon met hun tengels van de spullen afblijven.

Ik probeer nooit te fel te reageren, maar dit vind ik echt b*llshit…

Als ik te slecht betaald krijg zoek ik een andere baan. Gappen is wel echt de allerslechtste (lees; domste) keuze die in een dergelijke situatie kan maken. Frustrerend: ja, te verwachten: hell no! Als je dit verwacht heb je echt een slecht geweten…

Just my 2 cents