Glycine Airman 36mm uit postpakket gestolen - UPDATE geld terug (post 189)

Uiteraard gedaan!

4 likes

?

Dat heeft niks met geweten te maken maar met realiteitszin.

Als je je genaaid voelt door je werkgever en je hebt een lage morele standaard dan is stelen niet een hele onlogische stap

2 likes

Thuurlijk jo, de mensen die dat werk doen kunnen morgen allemaal ergens ander beginnen. Hebben zo een ander baantje.

Daarom doen ze dat werk ook.

Ik zal wel te goed van vertrouwen zijn
 Denk ik dan :roll_eyes: sorry voor mijn onwerkelijk beeld van de medemens

1 like

Dank u wel voor het duidelijk verwoorden :+1:

1 like

Back on topic; zwaar balen heren, dat jullie dit mee maken. Hopelijk wordt het financieel opgelost
 Blijft balen dat zo’n mooi horloge ‘verdwijnt’ :sweat:

1 like

Wat een kutbericht zeg, des te meer omdat het zo’n uniek horloge is. Maakt het des te schraler.

Hoop dat het horloge je uiteindelijk toch bereikt.
Doe aangifte, en kijk eens op stopheling.nl, misschien helpt het.

Zal voor iedereen anders zijn, maar € 700,- is ook wel serieus geld zeg. Pfff

Mja maar kijkend naar het aantal horloges dat ik inmiddels geflipperd heb, gekke bestellingenu uit Rusland, een Tudor uit Hong Kong (of Singapore, haal die altijd door elkaar) nooit problemen gehad, ga je er vanuit dat het goed gaat en natuurlijk verzeker je met zo’n bedrag. Maar gedoe is het wel.

Overigens is het niet alleen 20min rijden, maar ook inplannen, thuis weg zijn terwijl je je kind op bed wil leggen, een vreemde ontmoeten (kan leuk zijn, hoeft niet), corona etc en dan is het pakket van de bezorger krijgen makkelijker.

Als het goed gaat, that is.

9 likes

Nou dat is dus niet zo.

Als er niets vooraf is afgesproken, is het risico voor de verzender.

2 likes

Yes. Verzender is verantwoordelijk tot ontvangst.

1 like

Dat kan sneller

3 likes

Waar staat dat dan? Die regel? Want ik ken dat alleen van business to consumer.

Google het eens.

Ik ben het met eens. Ik heb het idee dat hier vaak iets te gemakkelijk de voorkeur aan persoonlijke overdracht wordt gegeven. Breda - Rotterdam - Breda met een kopje koffie bij het horloge ophalen kost je in totaal minimaal 2 uur. ‘Vroeger’ vond ik dat leuk, 2 kinderen later gebruik ik de beperkte tijd die ik voor mezelf heb liever iets efficiĂ«nter :grin:.

6 likes

@dins1 en @anon53002072EV wat doen jullie qua aangifte? Em verzender of (niet-)ontvanger?

Is ook zo, maar op het werk komen elke dag, de hele dag spullen binnen van vele leveranciers. En wat ik er van mee krijg is dat de spullen die je het hardste nodig hebt, juist de spullen zijn die vertragen of verdwijnen.

Dus ik stap gewoon op de motor, weer of geen weer :grinning:

1 like

Afgedekt door verzekering in ons geval

Bizar joh! Inderdaad, twee gelijkstrekkende verhalen
 Heel vervelend (dat is nog wel zacht gezegd)

Dit is gewoon de PostNL verzekerservice lijkt me?

Als de verkoper de factuur nog heeft, zou hij zijn aankoopbedrag moeten kunnen terugkrijgen.